Kurs z medycyny pracy

1. Data: 2007-12-12 11:08:55

Temat: Kurs z medycyny pracy
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Doradźcie proszę gdzie można zrobić kurs uprawniający do orzekania z
medycyny pracy, nie jestem ani nie rozpoczynam specjalizacji z med.
pracy
Ile on trwa i ile kosztuje?

2. Data: 2007-12-12 20:15:54

Temat: Re: Kurs z medycyny pracy
Od: "Darek T." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie ma kursów z medycyny pracy . Obowiązuje specjalizacja
(podstawowa 5 lat i dla specjalistów np. z chorób wewnętrznych 3 letnia).
Zmieniły się w tej sprawie przepisy kilka lat temu. Dla tych którzy nabyli
uprawnienia na podstawie kursów są one utrzymane , nowi muszą zdobyć
specjalizację z medycyny pracy.

Beata

3. Data: 2007-12-13 13:16:54

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 21:15, "Darek T." <d...@o...pl> wrote:
> [...]
> Zmieniły się w tej sprawie przepisy kilka lat temu. Dla tych którzy nabyli
> uprawnienia na podstawie kursów są one utrzymane , nowi muszą zdobyć

Dziękuję za wyczerpująceą informację

Mózg
@ W tym roku wybiorę się nad morze - Sylwester nad morzem w Kołobrzegu - 300 zł
może komuś sie przyda