Kursy przedmałżeńskie WROCŁAW

1. Data: 2005-06-03 15:13:18

Temat: Kursy przedmałżeńskie WROCŁAW
Od: Łukasz Dudziński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może NTG, ale mimo wszystko spytam.

Czy ktoś może wie coś na temat kursów jak w temacie ? Szczególnie
intersują mnie kursy weekendowe.

Próbowałem googlać, ale niestety wiele stron duszpasterstw akademickich na
przykład jest nieaktualne. A mnie interesują kursy, które odbędą się w
ciągu najbliższych m-cy, a nie które się już odbyły :)

Może wiecie też gdzie mógłbym pójść/zadzwonić aby dowiedzieć się czegoś na
ten temat.

Łukasz Dudziński
l...@o...pl