Kuzynowi sie samochod popsul?

1. Data: 2011-11-23 20:57:40

Temat: Kuzynowi sie samochod popsul?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Czy wtf?
http://demotywatory.pl/3570512/ZIMA
:))

2. Data: 2011-11-23 22:17:38

Temat: Re: Kuzynowi sie samochod popsul?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> Czy wtf?
> http://demotywatory.pl/3570512/ZIMA
> :))

A może Twojemu nieudanemu bratu, o którym pisałeś. Temu z Gdańska. BTW
szkoda człowieka, ze ma taką rodzinę.

--

Paulinka

3. Data: 2011-11-24 07:36:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jajrec$f5v$63@node2.news.atman.pl...

> A może Twojemu nieudanemu bratu, o którym pisałeś. Temu z Gdańska. BTW
> szkoda człowieka, ze ma taką rodzinę.

Widze, ze lebioda wrocil zebrac o jalmuzne uwagi grupowiczow. Zenada.

4. Data: 2011-11-24 07:49:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 08:36, było cicho i spokojnie, aż tu Ghost jak pierdolnie:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jajrec$f5v$63@node2.news.atman.pl...

> Widze, ze lebioda wrocil zebrac o jalmuzne uwagi grupowiczow. Zenada.

Wzruszyly mnie wasze projekcje, wiec chcialbym to:
)*(
..!..
szczegolnie polecic uwadze was obojga.
hehe, plis.

BTW nie moglbys trolu jebac z paszczy glupota gdzie indziej?
Na pregu juz zrec nie daja?

SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!
chyba nie do konca rozumiem
Idiotowo kaput?