Kwiat jednej nocy

1. Data: 2012-07-29 09:19:33

Temat: Kwiat jednej nocy
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitł około 23 czyli jednak przed północą
https://picasaweb.google.com/lh/photo/-RjVP8VKVCKXm_
E2xdRnpz1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
SJS

2. Data: 2012-07-29 21:39:52

Temat: Re: Kwiat jednej nocy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jul 2012 11:19:33 +0200, SJS napisał(a):

> Zakwitł około 23 czyli jednak przed północą
> https://picasaweb.google.com/lh/photo/-RjVP8VKVCKXm_
E2xdRnpz1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
> SJS

U mnie też zakwitł, w dodatku dokładnie w tym samym czasie, co u Ciebie! -
dziś był już sflaczały. Kwiat jest w tym roku jeden, w zeszłym było
mnóstwo. Zdjęcia aktualnego nie mam, ale w zeszłym roku zrobiłam. Kwiatów
było 8 lub 9 na jednej roślinie, zakwitały kolejno, noc po nocy, a zapach
jaki boski...
Ciekawe, że taka synchronizacja u mnie i u Ciebie - hmmm...
--
XL

wina
Zolta trawa u dolu zdzbla