Ł U S Z C Z Y C A

11. Data: 2002-07-05 06:51:27

Temat: Re: Ł U S Z C Z Y C dlugawe
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.S." <z...@z...pl> napisał w wiadomości
news:ag2d1c$fum$1@news2.tpi.pl...
| Bardzo przepraszam! W szczególności Panów:
|
| 1. Suzuki Nakai
| oraz
| 2. I.Tichy
Po prostu dowiedz się w końcu że ta grupa nie jest od zamieszczania
ogłoszen!!!
nie wiem ile mocy leczninczej ma w sobie wyciąg z archibakterii, ALE MIMO
NAWET GDYBY WOGOLE NIE LECZYŁ, TO NIE JEST GRUPA od ZAMIESZCZANIA OGŁOSZEN,
po prostu.
ja wiem że wzrost sprzedaży kusi, ale może spróbuj uszanować charakter grupy
i tyle. w nazwie grupy nie ma commerce , czy ogłoszenia itp , więc daruj
sobie po prostu.
A mój brak humoru możesz tłumaczyć dwiema rzeczami
1 sory ale w twoim pośćie nic śmiesznego nie było
2 dowiedziałem się że młodzi lekarze , do dwóch lat po stażu nie mogą
jeździć w pogotowiu , a myśl o wspołudziale w kolportażu produktów dr.Nony
jakoś mnie poraża

pozdrawiam TichY

12. Data: 2002-07-06 09:14:44

Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 dowiedziałem się że młodzi lekarze , do dwóch lat po stażu nie mogą
> jeździć w pogotowiu , a myśl o wspołudziale w kolportażu produktów
dr.Nony
> jakoś mnie poraża

Bez obaw są to bardzo bezpieczne produkty, tak jak bezpieczna i zdrowa jest
dobra dieta :-))
Profilaktyka zdrowia. Dlaczego tak mało o niej się mówi?

IwonaS

13. Data: 2002-07-06 09:18:09

Temat: Re: Ł U S Z C Z Y C A
Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie w wypadku jak ktos sie bedzie pytal o np. powiekszone jadro
> zamieszcze informacje o ofercie handlowej mojego Zakladu. Nie jest
> problemem informacja o sposobie leczenia ale powiazania pomiedzy
> informujacym a producentem...

Ale to mogło by być ciekawe :-)) Jakie są przyczyny choroby, jak jej
zapobiegać i jak to jest leczone np. w waszym Zakładzie. Może znalazłaby się
osoba, która skonfrontowałaby te metody :))

IwonaS

BERLIN / szukam lekarza z j.polskim
lexotan
Płyn do wykrywania wód płodowych.