ŁAPA W GIPSIE I ZDRĘTWIAŁE PALCE :(

1. Data: 2004-06-03 17:52:46

Temat: ŁAPA W GIPSIE I ZDRĘTWIAŁE PALCE :(
Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

czy to normalne ze palce stają się drętwe i jest silne mrowienie w nich?
mając ręke w gipsie od łokcia do półdłoni(uraz nadgarstka).Czy to moze
byc spowodowane urazem nerwa?

pozdr...
witux

2. Data: 2004-06-03 19:14:16

Temat: Re: ŁAPA W GIPSIE I ZDRĘTWIAŁE PALCE :(
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WITUX" <w...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
> czy to normalne ze palce stają się drętwe i jest silne mrowienie w nich?
> mając ręke w gipsie od łokcia do półdłoni(uraz nadgarstka).Czy to moze
> byc spowodowane urazem nerwa?

Jak przypuszczam uraz jest świeży.
Takie objawy świadczą o narastaniu obrzęku pod gipsem - powinieneś jak
najszybciej zgłosić się na jakiś ostry dyżur, aby chociaż przeciąć ten gips.
I szczerze radzę nie zwlekać z odwiedzeniem ortopedy.........
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-06-04 08:30:44

Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITUX <w...@n...poczta.fm> napisał(a):

> czy to normalne ze palce stają się drętwe i jest silne mrowienie w nich?

To wszystko zależy od okoliczności...

> mając ręke w gipsie od łokcia do półdłoni(uraz nadgarstka).Czy to moze
> byc spowodowane urazem nerwa?

Odczuwasz parestezje we wszystkich palcach? To raz, a dwa wybierz się do
chirurga-ortopedy.

--
Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

4. Data: 2004-06-06 00:12:26

Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy to normalne ze palce stają się drętwe i jest silne mrowienie w nich?
> mając ręke w gipsie od łokcia do półdłoni(uraz nadgarstka).Czy to moze

Jak najszybciej na pogotowie !!! Mogą ci rękę obciąć jak się nie zgłosisz w
ciągu 12 godzin!!!

Troszke pilne
Chce mi sie strasznie spac,ale musze prowadzic samochod ????
Tlumaczenie opisu USG na ang
Nowotwór trzustki
Wartner