LES GOUACHES DE CHANEL- Cienie

1. Data: 2002-08-01 20:04:15

Temat: LES GOUACHES DE CHANEL- Cienie
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko znacie może te cienie. Wiem że to 6 tubek i że czynią cuda, tak
mówią. Zastanwiam się czy warto popracować nad mężem:))))
Hanuś

1. Data: 2002-08-01 20:59:51

Temat: Re: LES GOUACHES DE CHANEL- Cienie
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko znacie może te cienie. Wiem że to 6 tubek i że czynią
cuda, tak
> mówią. Zastanwiam się czy warto popracować nad mężem:))))

he he rozumiem, ze chcesz popracowac nad opustoszeniem jego kieszeni,
a nie go malowac?:)

piewrsze slysze o cieniach w tubce i tez jestem ciekawa. mozna je ze
soba mieszac? czy sa bardzo tluste?

1. Data: 2002-08-05 10:58:27

Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" napisał w wiadomości
> Mam pytanko znacie może te cienie. Wiem że to 6 tubek i że czynią cuda,
tak
> mówią. Zastanwiam się czy warto popracować nad mężem:))))
> --
Obawiam się, że za późno na to. Z tego co wiem, był to produkt limitowany.
Nie wiem czy znajdziesz go gdzieś jeszcze. Jeśli widziałaś w jakimś sklepie,
to daj znać, bo sama szukam.
BTW Ile to cudo kosztuje?
Masia

1. Data: 2002-08-05 11:04:41

Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" napisał w wiadomości

> piewrsze slysze o cieniach w tubce i tez jestem ciekawa. mozna je ze
> soba mieszac? czy sa bardzo tluste?

Ja też nie używałam, ale sporo czytałam o nich.
Można, a nawet trzeba mieszać kolory. Oprócz sześciu tubek z kolorami jest
też bezbarwny błyszczyk, który również można nakładać na kolor lub solo.
Brzmi to ogólnie bardzo ciekawie, tylko nie wiem czy gdzieś jeszcze można
kupić paletę, bo to produkt sezonowy.

1. Data: 2002-08-05 15:06:28

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że za późno na to. Z tego co wiem, był to produkt limitowany.
> Nie wiem czy znajdziesz go gdzieś jeszcze. Jeśli widziałaś w jakimś
> [...]

W Krakowie w perfumerii Empiku widziałam... nie wiem ile kosztuje....

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-06 08:40:55

Od: "Lula_S" <l...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko znacie może te cienie. Wiem że to 6 tubek i że czynią cuda,
tak
> mówią. Zastanwiam się czy warto popracować nad mężem:))))
> --

Te "gwasze" Chanel to nie tylko cienie do powiek. mozna je stosowac tez jako
roz albo szminke. Ja najszesciej nakladam je na policzki - prawde mowiac
nawet ich nie mieszam, bo same w sobie maja sliczne kolory. Moje ulubione to
rose, magenta i bronze. I absolutnie nie sa tluste a blyszczyk (to chyba
wyjatek na skale swiatowa) sie nie klei, bardzo lubie nakladac do na
powieki. wada jest opakowanie - tubki sa malutki i czasami trudno dokrecic
na nie nakretki.
kosztowaly chyba ok. 180 zlotych, ale trzeba sie spieszyc, bo juz zaraz w
sklepach nowa kolekcja. z tego co wiem, najdluzej serie limitowane zalegaja
w Sephorach.

1. Data: 2002-08-06 09:54:43

Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lula_S" napisał w wiadomości
> [...]
> kosztowaly chyba ok. 180 zlotych, ale trzeba sie spieszyc, bo juz zaraz w
> sklepach nowa kolekcja. z tego co wiem, najdluzej serie limitowane

W Warszawie kosztują niestety aż 250 PLN, za 180 może bym się skusiła, a tak
uważam, że to przegięcie i nie kupię!

1. Data: 2002-08-06 11:44:19

Od: "Lula_S" <l...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie kosztują niestety aż 250 PLN, za 180 może bym się skusiła, a
tak
> uważam, że to przegięcie i nie kupię!

Er, ja tez kupowalam w Warszawie, ale juz dawno temu i najwyrazniej cos
pokrecilam. Sorry.

odchudzanie
do Kasika (pyt. o paznokcie)
Ciesze sie, ze jest taka grupa