LIMONETKI

1. Data: 2002-01-08 11:48:59

Temat: LIMONETKI
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej !!!
kupilam kilka limonetek,bo mialam zamiar caipirihnie zrobic
ale nie zrobilam i limonetki leza
]macie moze jakies pomysly na cos smacznego?
pozdr
kaska

1. Data: 2002-01-08 14:37:41

Temat: Re: LIMONETKI
Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam drinki:

cytrynki pokroic na czastki razem ze skorka, (po 1 na szklanke), zasypac 2
lyzkami cukru, rozgniesc tluczkiem, az puszcza duzo soku, zalac wodka (mniej
wiecej tyle samo wodki co soku), wrzucic kilka kostek lodu:-)))

pozdrawiam
Beata:-))

1. Data: 2002-01-09 09:29:10

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze bardzo, tylko ze ja wlasnie z alkoholu zrezygnowalam i myslalam i
jakim daniu, deserze,
cos bezalkoholowego moze znacie, bo limonetki wysychaja....
pomocy!

Użytkownik MAc <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1h27d$1vj$...@z...polsl.gliwice.pl...

1. Data: 2002-01-09 10:49:50

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak z zelona cytryna!!!!
Wysusz dokladnie kurczaka papierem kuchennym
Popieprz bialym pieprzem wcierajac (osobiscie nie sole ale mozesz
oczywiscie)
Wycisnij sok z limonek i nacieraj kurczaka kilkakrotnie az na prawde zacnie
pachniec!
Wycisniete limonki "przekrec" na lewa strone i wloz do srodka kurczaka z
lyzeczka do kawy slonego (albo posolonego) masla.
Co pewien czas polewaj sosem kurczaka i aby sie ladnie zarumienil przewracaj
go z brzucha na plecy i z powrotem!

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2002-01-09 17:40:54

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-09 17:56:07

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm, nawet nie sprobowalam jak z herbatka smakuja
dzieki za wszystkie dobre rady

Użytkownik Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-01-09 18:58:10

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.puszkkka.vege.pl - tu masz chutney z gruszek z dodatkiem limonki i
dressing.

mi limonka bardzo smakuje z herbata, a herbaty z cytryna nie cierpie:) w
lato tez fajnie dodaj limonke do wody mineralnej.

1. Data: 2002-01-09 22:59:52

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1i3nj$1ioj$...@p...acn.pl...
> [...]
>
> mi limonka bardzo smakuje z herbata, a herbaty z cytryna nie cierpie:) w
> lato tez fajnie dodaj limonke do wody mineralnej.

pyychotka te limonki w herbatce, takie mniej kwaskowe jakies?

1. Data: 2002-01-10 11:16:50

Od: "ProTerra" <p...@z...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

pol limonetki wycisnac, skorke pokroic na kawalki, nasypac cukru (od malej
lyzeczki do duzej - wg uznania) dodac 100 ml czystej wodeczki oraz lodu
pokruszonego tyle aby tym wszystkim zapelnic szklaneczke do long drinka, w
to wetknac slomke zamieszac i delektowac sie. Wg mnie fantastyczny drink.
Pozdrawiam Michal
Kasia napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:a1i3nj$1ioj$...@p...acn.pl...

>pyychotka te limonki w herbatce, takie mniej kwaskowe jakies?

sprawdzone surówki poszukuję
Re: Wklejam wypowiedź archiwalną na temat likierów
jak zrobic likier kawowy
sushi
Re: Pytanie o nalewkę miodową