LINIE WYSOKIEGO NAPIĘCIA A ZDROWIE

1. Data: 2002-09-15 15:43:28

Temat: LINIE WYSOKIEGO NAPIĘCIA A ZDROWIE
Od: "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić mieszkanie, bardzo ładnie i tanie, jednakże tuż obok okien (50 -
100m) stoi słup wysokiego napięcia. Jaki wpływ na zdrowie może mieć
mieszkanie w tak bezpośredniej okolicy?

Miles Davis
e-mail: #m...@w...pl
Usuń znak '#' w adresie!

2. Data: 2002-09-15 16:17:21

Temat: Re: LINIE WYSOKIEGO NAPIĘCIA A ZDROWIE
Od: "Dyziek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl> napisał w wiadomości
> Chcę kupić mieszkanie, bardzo ładnie i tanie, jednakże tuż obok okien
(50 -
> 100m) stoi słup wysokiego napięcia. Jaki wpływ na zdrowie może mieć
> mieszkanie w tak bezpośredniej okolicy?

Moze mieć. W koncu linie wysokiego napiecia sa zrodlem silnego pola
elektromagnetycznego np. w rozdzielni wysokiego napiecia, w polu 400 kV
mozna przebywac tylko przez 15 minut. Pewnie sa jakies normy dotyczace
nasilenia tego pola i odleglosci w ktorych mozna przebywac bez obawy o swoje
zdrowie.

wyrazy pomocne : PEM, pole elektomagnetyczne

3. Data: 2002-09-15 18:19:00

Od: "***ADI***" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tuż obok okien (50 -
> 100m) stoi słup wysokiego napięcia. Jaki wpływ na zdrowie może mieć
> mieszkanie w tak bezpośredniej okolicy?

jesli dobrze czytam, to pod oknem stoi slup a nie przeciagaja sie druty
wysokiego napiecia. Pole magnetyczne, jak dobrze wiemy z fizyki, powstaje w
okolo obwodow elektrycznych, zatem najgorzej dla zdrowia jest pomiedzy
slupami... najmniejsze zas odnotowywane jest wlasnie na wysokosci slupow.

...czy jednak sa w 100% bezpieczne, to raczej nie... w kazdym razie bardzo
zauwazalnych problemow nie powinno byc........MOIM ZDANIEM.
***ADI***
E-Mail: a...@g...com.pl

4. Data: 2002-09-15 20:05:14

Od: "Piotr J." <i...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dyziek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl> napisał w wiadomości

Mieszkam niedaleko lini w.napięcia sprowadziłem
specjalistów którzy orzekli że nie ma to wpływu
po za tym jak wiadomo z fizyki takie pole traci na
mocy wprost propocjionalnie do kwadratu odległości.
A więc 100 czy 200 metrów nie ma rzadnego znaczenia dla zdrowia.
Ja rozumiem gdyby to było przy rozdzielni lub w innej tego typu komórce
ale to że biegną linie na słupie to wielka przesada.
Natomiast szkodliwe jest przebywanie w pobliżu nadajników, radarów
których w centrum Warszawy jest od cholery, a to że linie przebiegają
to nie ma większego znaczenia>
Po zatym zobaczmy jak nas i tak odaczają różne inne źródła napięcia:
kable, telefony, komputery, zasilacze od ładowarek, mikrofalówki,
Przebywamy dziennie wiele godzin w samochodach, gdzie napięcie jest
w układach zapłonowych podnoszone kilkasetkrotnie (nie tylko podczas
rozruchu ale i pracy silnika)
Także proszę się nie martwić i śmiało kupować mieszkanie.

A kolega Dyziek niech nie pisze bzdur w końcy złup jakich pełno,
to nie rozdzielnia.

5. Data: 2002-09-16 13:24:35

Temat: Odp: LINIE WYSOKIEGO NAPIĘCIA A ZDROWIE
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "***ADI***" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> Pole magnetyczne, jak dobrze wiemy z fizyki, powstaje w
> okolo obwodow elektrycznych,

naokolo przewodnika przewodzacego prad - fakt.

> zatem najgorzej dla zdrowia jest pomiedzy
> slupami... najmniejsze zas odnotowywane jest wlasnie na wysokosci slupow.

Znaczy sie na slupie owego przewodnika nie ma??? ;-)

J.

6. Data: 2002-09-17 16:56:21

Od: "Dyziek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kolega Dyziek niech nie pisze bzdur w końcy złup jakich pełno,
> to nie rozdzielnia.

Serwus,
Ja podalem tylko jako przyklad rozdzielnie , wszystko praktycznie zalezy od
trzech wartosci: pradu, napiecia i odleglosci a takze od rozmieszczenia
przewodów. Moim zdaniem 50 metrow od lini (np. 400kV) to nie jest zbyt
bezpieczna odleglość. W końcu to jest mieszkanie w ktorym sie spedza
wiekszosc czasu.
Pozdrawiam dyziek

7. Data: 2002-09-18 08:24:13

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem 50 metrow od lini (np. 400kV) to nie jest zbyt
> bezpieczna odleglość.

50m od 400kV to nie jest zbyt bezpieczna odleglosc - fakt. Ale i nie wierze,
zeby gdziekolwiek w Polsce w takiej odleglosci od linii 400kV byly
zabudowania. Linie takie sa budowane od stosunkowo niedawna, kiedy juz na te
sprawy zwracano uwage.

J.

8. Data: 2002-09-20 18:33:09

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Chcę kupić mieszkanie, bardzo ładnie i tanie, jednakże tuż obok okien (50 -
> 100m) stoi słup wysokiego napięcia. Jaki wpływ na zdrowie może mieć
> mieszkanie w tak bezpośredniej okolicy?

Mieszkam niedaleko takiego słupa i dziekuję Bogu podskakując, że słup ten oddziela od
mojego budynku inny budynek i to nie dlatego, ze obwiałbym sie fal eletromatycznych,
które zaszkodziłyby mojemu zdrowiu. Cały problem polega na tym, ze jak jest
wilgotno, mokro, to słupy takie są obiektem ciagłych wyłodowywań elektrycznych,
ktore daja efekty akustyczne. Nie są one bardzo głośne, ale występują w postaci
ciągłej i mogą zirytować, jeżeli się chce zasnąć przy otwartym oknie. Odgłosy te są
podobne do tych, które emituja niektóre żarówki, których sekundy są już policzone.
O schadzkach miłosnych wróbli nie wspomnę :-)

Krzysztof

Czy przy przewleklym zapaleniu migdlakow cos jest zabronione ;)?
choroby narzadow plciowych.
Oczyść swoje otoczenie
Calea Zacatechichi
Brak miesnia - gdzie moge cos z tym zrobic ?