ŁÓŻKO

1. Data: 2002-10-11 13:32:42

Temat: ŁÓŻKO
Od: "Kasia" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wymyśliłam sobie łóżko, tylko nie wiem czy gra warta świeczki, otóż w pokoju
mam wnękę ok 34 cm głębokości i jakieś 225 cm szeroka, łóżko miałoby się
skladac z duzego materaca mocowanego na płycie, blacie i mialoby się zamykać
tak jak kiedys mebloscianki tzn materac razem z pościelą maiłby sie chowac
we wence z zewnątrz miałoby to wyglądać np jak szafa wnękowaWłasnie mocno
sie zastanawiam pomysł o tyle dobry ze w dzień byłoby duzo
wiecej miejsca i mogły na tym miejscu stac np fotele a na noc fotele
wedrowałyby po ściene z drzwiami - po prostu od kilku lat spię na
rozkładanej sofie która nie jest zbyt wygodna i zamarzyło mi się łóżko z
dobrym wygodnym materacem ale nie da się go postawic w normalnej wersji tzn
np jako tapczan bo nie mam na to miejsca.
No i mam jeden problem nie wiem za mocno jak go zrobić? zeby nie spadało mi
na głowe przy rozkładaniu, zeby np samo się nie rozłożyło (dzieci) itp. Czy
ma ktoś jakiś pomysł???
Kasia