Ładne Przywitanie ;-)

1. Data: 2003-07-18 13:07:23

Temat: Ładne Przywitanie ;-)
Od: "Krzyszt@f" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie Wszystkich Grupowiczów! ;-)

Mam na imie Krzysiek, 31lat, żonaty i nic poza zrobieniem naleśników które
robię na oko i niezawsze mi wychodzą to raczej nie potrafie upichcić. Jednak
chciałbym czasami wyręczyc żone i coś dobrego upitrasić. Mam nadzieję iż
pomożecie mi i będziecie mnie powoli wprowadzali do własnej kuchni ;-)

Krzyszt@f

1. Data: 2003-07-18 13:12:21

Temat: Przepis nr 1 - jajecznica(do)Re: Ładne Przywitanie ;-)
Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzyszt@f" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chciałbym czasami wyręczyc żone i coś dobrego upitrasić. Mam nadzieję iż
> pomożecie mi i będziecie mnie powoli wprowadzali do własnej kuchni ;-)
Zacznij od jajecznicy
Na patelni rozpuścić dowolny tłuszcz.
Po rozpuszczeniu wbić jajka i rozkłócić je.
Mieszając doprowadzić do ścięcia białka.
Doprawić do smaku i podawać - najlepiej z patelnią.
alex

1. Data: 2003-07-18 13:48:04

Temat: Re: Ładne Przywitanie ;-)
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :))

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]

1. Data: 2003-07-18 17:45:53

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzyszt@f" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> Witam Serdecznie Wszystkich Grupowiczów! ;-)
(...)
> Mam nadzieję iż
> pomożecie mi i będziecie mnie powoli wprowadzali do własnej kuchni ;-)

Witaj. Jeśli jesteś przygotowany na zwiększenie masy ciała, to w
porządku, jeśli nie - to znikaj ;-).

Z pozdrowieniami, Stokrotka

1. Data: 2003-07-18 22:39:03

Od: "Krzyszt@f" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:bf9bf4$ari$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krzyszt@f" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Witaj. Jeśli jesteś przygotowany na zwiększenie masy ciała, to w
> porządku, jeśli nie - to znikaj ;-).

Hmm, aktualnie mam 120kg ;-) więc jeszcze troszeczke mi nie zaszkodzi :D

Krzyiek

1. Data: 2003-07-19 20:29:00

Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> zaszkodzi :D
> >
> A mierzysz cm wzrostu?
Odpowiednio do wzrostu - 120 cm ;-)
troll-alex

1. Data: 2003-07-19 20:31:25

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

własnej kuchni ;-)

ciała, to w

> Hmm, aktualnie mam 120kg ;-) więc jeszcze troszeczke mi nie
zaszkodzi :D

A mierzysz cm wzrostu?

pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-07-19 20:40:05

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiednio do wzrostu - 120 cm ;-)

To nie tyj już więcej kuleczka najlepiej nadaje się do
toczenia - jak przybierzesz choćby kilogram to zrobi się z
ciebie elipsoida i będziesz się zataczał
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

Ogórek, kiełbasa i żurek