Ogórek, kiełbasa i żurek

1. Data: 2003-07-18 12:44:26

Temat: Ogórek, kiełbasa i żurek
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi, Kochani wyjaśnicie, po kiego grzyba w reklamie żurku figuruje
niejaki ogórek?
Zabieram się właśnie do gotowania zurku (na własnym zakwasie), czasem
dodaję kwasu z ogórków, ale zeby ogórek?
Dodajecie ogórki do żurku?

pozdr

cherokee
P.S. Nie mam co dodac, bo monsz wyjadł wczoraj wszystkie ogórki ze
słoika.

1. Data: 2003-07-18 12:57:27

Temat: Re: Ogórek, kiełbasa i żurek
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> Może mi, Kochani wyjaśnicie, po kiego grzyba w reklamie żurku figuruje
> niejaki ogórek?

tez sie nad tym zastanawialem, ja w zyciu zadnego ogorka do zurku nie
dodawalem i dodawac nie zamierzam :)))
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-18 13:04:31

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bf8q3c$18p$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> pozdr
>
> cherokee
> P.S. Nie mam co dodac, bo monsz wyjadł wczoraj wszystkie ogórki ze

przeciez to chwyt reklamowy,reklama żurku w proszku,więc chyba niekoniecznie
musi ten ogórek być do żurku dodawany.dobrze się rymuje i to wszytsko.
p.

1. Data: 2003-07-18 13:10:31

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>tez sie nad tym zastanawialem, ja w zyciu zadnego ogorka do zurku nie
>dodawalem i dodawac nie zamierzam :)))
>wiku

==============
Bo wszystkie reklamy amino opieraja sie na jakis przyslowiach albo
powiedzonkach.

bylo np:
zona: rozbieraj sie
maz: do rosolu??
zona: dzis pomidorowa....

no a przeciez dzieci wolaja: Jurek - ogorek, kielbasa i sznuerk!!!!!

Monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-18 13:14:00

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> przeciez to chwyt reklamowy,reklama żurku w proszku,więc chyba
niekoniecznie
> musi ten ogórek być do żurku dodawany.dobrze się rymuje i to wszytsko.
Ogórek, kiełbasa i sznurek - stąd to się wywodzi. Ale nie dziw się cherokee
jest nauczycielką.
alex

1. Data: 2003-07-18 13:20:51

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodajecie ogórki do żurku?

Dawno, dawno temu - jak jeszcze dzieci bawily sie na podworkach :-) byla
taka wyliczanka-przezywanka:
Jurek, ogórek, kielbasa i sznurek... a potem w miare potrzeby np: ...
raz, dwa, trzy szukasz ty!
Wykorzystali to w reklamie - zurek w proszku! ochyda!!!
pozdrawiam! zbisa

1. Data: 2003-07-18 13:21:28

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

> [...]
> Zabieram się w"aśnie do gotowania zurku (na w"asnym zakwasie), czasem
> dodaję kwasu z ogórków, ale zeby ogórek?

Nie znam tej reklamy, ale mysle, ze to ze starej dzieciecej rymowanki,
na Jurkow -- Jurek: ogorek, kielbasa i sznurek (czasami z dodatkiem
kielbasa uciekla, a Jurek do piekla)

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-18 13:31:15

Temat: Re: Ogórek, kie?basa i ?urek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 14:44:26 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>Mo?e mi, Kochani wyja?nicie, po kiego grzyba w reklamie ?urku figuruje
>niejaki ogórek?
>Zabieram si? w?a?nie do gotowania zurku (na w?asnym zakwasie), czasem
>dodaj? kwasu z ogórków, ale zeby ogórek?
>Dodajecie ogórki do ?urku?
>
>pozdr
>
>cherokee
>P.S. Nie mam co dodac, bo monsz wyjad? wczoraj wszystkie ogórki ze
>s?oika.

ja, z przyczyn obiektywnych, robie zurek zaslupi, ale za to pol
na pol z woda grzybowa i potem z tymi grzybami. juz miejsca na
zadnego ogorka nie mam, tylko na jajko. juz na kielbase tez
nie...;))

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 13:36:06

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja, z przyczyn obiektywnych, robie zurek zaslupi

co to znaczy???

> , ale za to pol
> na pol z woda grzybowa i potem z tymi grzybami. juz miejsca na
> zadnego ogorka nie mam, tylko na jajko. juz na kielbase tez
> nie...;))

o nie, zurek bez kielbasy, toz to profanacja :)))

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-18 13:42:58

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> o nie, zurek bez kielbasy, toz to profanacja :)))

Dokłądnie - ja dodaje biała parzoną, wędzony boczek w kostkę, chrzan i
czasem kwas z ogórków kiszonych.
Wyliczankę pamiętam oczywiście, ale chciałam to odnieść do
rzeczywistości.

pozdr

cherokee
z żurkiem