Pikle z ogorkow.

1. Data: 2003-07-18 11:28:35

Temat: Pikle z ogorkow.
Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że jestem teraz w pracy a po pracy czeka na mnie sterta ogórków do
przerobienia - chciałem zapytac:

Macie jakieś ciekawe przepisy na pikle i mizerie do słoików ???

Mam jeden przepis na pikle, ale tam jest napisane żeby je nasolić i żeby
stały tak 24 godziny - ale przecież po tym sie robią takie flaki - czy
to jest konieczne ???

Przepraszam ale w pracy mam utrudniony dostęp do WWW. wiec nie
odsyłajcie mnie do Google.

Kupiłem jeszcze też kilka małych, młodych cukini - chciałbym zrobić coś
takiego jak cukinia + ogórek + marchewka do słoika z octem - co Wy na to ???

--
"Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie." (Miquel
Cervantes)