Pytanie dot. grillowania

1. Data: 2003-07-18 09:02:00

Temat: Pytanie dot. grillowania
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjeżdżam na wakacje. W plener. Grillować będę dużo i często - w sumie
samodzielnie pierwszy raz.
I mam pytanie o szaszłyki, a w zasadzie o składnik boczkiem zwany: czy też
go marynujecie tak, jak mięso? Kładziecie przed wetknięciem na patyczek na
rożnie na chwilę - jeśli tak, to na ile? I wędzony ten boczek czy surowy?

I te bakłażany - pokrojone w plasterki po prostu na kratkę kłaść? obciapane
w przyprawach?

I dobrze pamiętam, że rybkę to się w folii kładzie?

przedwakacyjna, grillowa

1. Data: 2003-07-18 09:36:52

Temat: Re: Pytanie dot. grillowania
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> wrote:

> Wyjeżdżam na wakacje. W plener. Grillować będę dużo i często - w sumie
> samodzielnie pierwszy raz.
> I mam pytanie o szasz"yki, a w zasadzie o sk"adnik boczkiem zwany: czy też
> go marynujecie tak, jak mięso?

Nigdy nic nie marynuje przed wlozeniem na ruszt.

> K"adziecie przed wetknięciem na patyczek na
> rożnie na chwilę

nie

> I wędzony ten boczek czy surowy?

ja uzywam surowej sloniny.