Chwalę sos pomidorowo-serowy

1. Data: 2003-07-18 08:30:29

Temat: Chwalę sos pomidorowo-serowy
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj na obiad zrobiłam makaron z sosem pomidorowo-serowym inspirując się
przepisem Lia z wątku "Szybkie dania obiadowe?". Lia poleca polać ugotowany
gorący makaron zimnym sosem lub ewentualnie chwilę podgrzać go na patelni.
Ja zrobiłam nieco inaczej mianowicie wszystkie składniki dusiłam na patelni
przez ok. 12 minut i powstał przepyszny sosik. Dla jednej osoby nalałam na
patelnię 3 łyżki oliwy z oliwek, pokroiłam 2 pomidory (nie obierałam ich ze
skórki) i wrzuciłam na oliwę, chwilkę podsmażyłam, a raczej poddusiłam, bo
pomidorki dość szybko zaczęły sie rozgotowywać, po 5 minutach dodałam 2
nieduże rozgniecione ząbki czosnku, serek Brie pokrojony w drobną kostkę,
suszoną bazylię, sól i pieprz do smaku. Wszystko pogotowało się jeszcze parę
minut. W tym samym czasie ugotował sie makaron (ugotowałam "pióra") i
wyszedł naprawdę pyszny i szybki obiad. Tajemnica smaku wydaje mi się tkwi w
doskonałej kompozycji pomidorów i właśnie sera typu brie. Gorąco polecam.

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-07-18 08:39:21

Temat: Re: Chwalę sos pomidorowo-serowy
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tajemnica smaku wydaje mi się tkwi w
> doskonałej kompozycji pomidorów i właśnie sera typu brie.

Jak wyglada ten ser?:) kupuje sie go na kg czy jest w jakis opakowaniach?
Aga

1. Data: 2003-07-18 08:44:02

Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga napisał w wiadomości
Jak wyglada ten ser?:) kupuje sie go na kg czy jest w jakis opakowaniach?

W niedużych opakowaniach. Jest łatwodostępny w każdym sklepie. Ja lubię
firmy "Turek".

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-07-18 10:59:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 10:39:21 +0200, "Aga" <a...@i...pl>
wrote:

> Tajemnica smaku wydaje mi się tkwi w
>
>Jak wyglada ten ser?:) kupuje sie go na kg czy jest w jakis opakowaniach?
>Aga

u nas sie kupuje z kola a la mlynskie w kawalkach na wage, albo w
zlotku/sreberku trojkaty dosc waskie a dlugie ;)))

van pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 12:34:31

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W niedużych opakowaniach. Jest łatwodostępny w każdym sklepie. Ja lubię
> firmy "Turek".
>
> Pozdrawiam,
> Pola

Kupilam tego Turka:) i zabieram sie za gotowanie:)) tylko chyba nie mam
bazylii, mozna ja czyms zastapic?
Aga

1. Data: 2003-07-18 12:48:36

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam tego Turka:) i zabieram sie za gotowanie:)) tylko chyba nie mam
> bazylii, mozna ja czyms zastapic?
> Aga
>
> Jednak zanlazlam bazylie:)
Aga

1. Data: 2003-07-18 12:48:54

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
A czy kuchnia, na której gotujesz, to komputer?
alex

1. Data: 2003-07-18 12:55:35

Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" napisał w wiadomości

> Kupilam tego Turka:) i zabieram sie za gotowanie:)) tylko chyba nie mam
> bazylii, mozna ja czyms zastapic?

Oj chyba nie bardzo...Ja bym wyskoczyła jeszcze na moment do sklepu i kupiła
tę bazylię...

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-07-18 14:04:00

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oj chyba nie bardzo...Ja bym wyskoczyła jeszcze na moment do sklepu i
kupiła
> tę bazylię...

Z moich przejsc kuchennych wiem, ze rowne dobze jak bazylia komponuje sie
oregano i moj ukochany majeranek. Majeranek nawet lepiej. Ale bazylie zawsze
warto miec :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-18 16:05:55

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sosik jest faktycznie b. dobry, polecam.
Proponuje jednak obrac pomidora ze skorki.
Aga

ocet balsamiczny
technika kontra tradycja w kuchni
Dekoracje z porzeczek ?