Ogórek, kiełbasa i żurek

1. Data: 2003-07-18 14:10:08

Temat: Re: Ogórek, kie?basa i ?urek
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

wiku <s...@r...pl> wrote:

> o nie, zurek bez kielbasy, toz to profanacja :)))

A zurek postny?

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-18 14:11:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 15:36:06 +0200, wiku
<s...@r...pl> wrote:

>co to znaczy???

>o nie, zurek bez kielbasy, toz to profanacja :)))

spokoj, do licha! a SKAD ja mam kielbase wziac? urodzic? jak
zrobilam z kielbasa pt cumberland to wyszlo podle.

van pe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 14:17:00

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spokoj, do licha! a SKAD ja mam kielbase wziac?

a skad ja mam wiedziec, ze ty w polsce nie mieszkasz ??? (poszperalem w
archiwum i sie dowiedzialem, ale to naprawde nie jest takie oczywiste )
pozdro
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-18 14:19:56

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci > spokoj, do licha! a SKAD ja mam kielbase wziac?
urodzic?

Przywiezc sobie Trys z Polski...

pozdr

cherokee
objedzona zurkiem

1. Data: 2003-07-18 16:14:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 16:17:00 +0200, wiku
<s...@r...pl> wrote:

>a skad ja mam wiedziec, ze ty w polsce nie mieszkasz ??? (poszperalem w
>archiwum i sie dowiedzialem, ale to naprawde nie jest takie oczywiste )
>pozdro
>wiku

no, patrzaj pani ;)) u mnie sie niejako wyswietlaja adresy
emailowe przy kazdym poscie czyims, dobra, juz Cie te kielbase
wybacze ;))))))) to wszystyko, widzisz, u mnie drazliwy temat -
takie malosolne, kaszanka, flaki, czasem bialy ser, w ogole
kiszone ogorki, wiec, jak to mowi prastare przyslowie - na
bezwodziu i piwo wodka ;)))

van pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 16:16:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>w wiadomosci > spokoj, do licha! a SKAD ja mam kielbase wziac?
> [...]

na tzaw biezace potrzeby to przywoze i zazwyczaj warcze na
domownikow jak chca skubnac. u nas mozna dostac w takich
delikatesach wiejska, krakowska (smakuja nieco inaczej niz w
ojczyznie), ale po takiej cenie, ze zurek wypadlby w charakterze
lusksusowej zupki ;))))

odbijam sobie bedac na miejscu

Van Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 16:23:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ale mi narobilas smaka na zurek. Mhm. A wlasnie, robisz zurek z
>ziemniakami? I czy dodajesz do zurku juz ugotowanego startego chrzanu. I
>grzyby.
>Tutaj, jak gotuje we Wroclawiu to cala rodzinka ze zdziwienia wyjsc nie
>moze ze takie rzeczy dodaje do garnka. Pomijajac fakt ze robia zurek z
>torebki to jeszcze tonie on w marchewce i kielbasie....sloikowej...
>
>Justyna ze smakiem na dobry zurek z grzybami i biala kielbasa i
>ziemniorami i jajkiem i chrzanem!

hej! a co to ta kielbasa sloikowa? wesze jakisz szlachetny
substytut dla sibie...

Van Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 16:23:52

Temat: Re: Ogórek, kiełbasa i żurek
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd napisał:
> [...]
torebki to jeszcze tonie on w marchewce i kielbasie....sloikowej...

Justyna ze smakiem na dobry zurek z grzybami i biala kielbasa i

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-18 16:28:38

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci news:1m7ghvo9s22q2itu4adg3ah1pc5hsdv389@4ax.com...
> Pomijajac fakt ze robia zurek z

A to nie wiem, moze taka jak ta nasza grupowa kielbasa ze sloika?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-18 16:34:19

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> A wlasnie, robisz zurek z
> ziemniakami? I czy dodajesz do zurku juz ugotowanego startego
chrzanu. I
> grzyby.

Po pierwsze sama robię zakwas na chlebie razowym. Ziemniaki dodaję,
zazwyczaj przekrojone na ćwiartki, gotuja się w zupie. I ze dwie
łyżeczki tartego chrzanu obowiązkowo. Jak mało kwaśne, to kwas z
ogórków - ale zwykle tym kwasem ( ze trzy łyzki) zalewam chleb razowy
do zakwasu.
Grzybów nie daję. Za to duzo cebuli. A wywar robię na kościach.

> [...]
> moze ze takie rzeczy dodaje do garnka. Pomijajac fakt ze robia zurek
> torebki to jeszcze tonie on w marchewce i kielbasie....sloikowej...

Marchewka w zurku - nieeee, marchewka jest dobra do grochówki.
Torebkę żurku instant kupuje zawsze, ale jakos go nie używam, chyba,
ze nie mam swojego zakwasu.

> Justyna ze smakiem na dobry zurek z grzybami i biala kielbasa i
> ziemniorami i jajkiem i chrzanem.

No i jaja obowiązkowo, czosnek i majeranek.I śmietana...

pozdr

cherokee

suszenie zieleniny w mikrofali
chrupiaca wieprzowina po chinsku