Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?

71. Data: 2005-01-27 18:18:40

Temat: Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
news:ctbaof$f38$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
| oznacza to,

| Wychodzi więc na to, ze elektroniczny kwasomierz jest lepszy.

Jak pytałam o kwasomierze parę lat temu, to namącono mi w głowie tak, że do
dziś nie kupiłam:-(

Pozdrawiam, Basia.

72. Data: 2005-01-27 18:27:31

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Nawet jedna mszyca potrafi zmarnować młodego kopra. :-(
> Przekonaliśmy się, że nasina kupowane w sklepach ogrodniczych dają
> bardzo rachityczne roślinki kopru. Prawdziwy koper chyba przyleciał
> samorzutnie od sąsiadki, wysiewa się teraz sam, rośnie gdzie chce ale jest
> bardzo okazały i jakby niewrażliwy na mszyce. :-) Mam gdzieś jego dwuletnie
> nasionka, więc jakbyś chciała, to mogę Ci wysłać.
> Pozdrawiam fortunnie Ja...cki

Dziękuję. Dobrze wiedzieć. U moich rodziców też się co roku dużo
rozsiewa. Zbiorę sobie od nich i spróbuję.

Pozdrawiam
Bea

73. Data: 2005-01-27 20:20:07

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> Wydawało mi się, że każdy stara się mieć najładniej. :-)
> Pozdrawiam misternie Ja...cki

Oprócz mnie.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

74. Data: 2005-01-27 20:26:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z reguły tak, chociaż moja działka przeczy regułom. Znajduje się w
> Markach (pod W-wą), ale blisko Ząbek. Ponoć całe Ząbki to starorzecze
> Wisły. Większość mojej działki to piach 6-ta klasa, a pod nim piękny
> drobny piasek (ładniejszy niż nam do budowy przywozili). Natomiast w
> jednym rogu, na górce, jest glina i bardzo płytko wody gruntowe. Marki,
> Zielonka, Radzymin położone są na glinie. Jest tu dużo cegielni. Widać
> moja działka znajduje sie na granicytych obszarów. Zastanawiam się czy
> mam się cieszyć, czy martwić takim udziwnieniem.

> [...]
U mnie podobnie.
Na czterech arach w kwadracie mam w jednym rogu działeczki wodę na poziomie
ścieżki a w rogu przeciwległym woda gruntowa jest na głębokości sztycha
szpadla. Choć to dane na dziś. Jak te pół metra śniegu stopnieje to i tak
wszystko będzie pod wodą.Przerąbane, a miała już być wiosna.:-((

Pozdrawiam pogodnie
skryba

75. Data: 2005-01-27 20:26:50

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2005 21:26:37 +0100, "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>
wrote:

>Przerąbane, a miała już być wiosna.:-((

Wiosna już była ;-)
--
Guru

76. Data: 2005-01-27 20:31:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam takich ogrodników, którzy wiedzą,że ziemia jak nie jest kwaśna,
> to jest słodka, i też im rośnie. Wszystko.

Ja znam takich co aby zakwasić glebę w doniczkach podlewali sokiem z
cytryn lub wodą z namoczonymi skórkami pomarańczowymi :-)

Serdecznie Miłka

77. Data: 2005-01-27 20:35:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> [...]
> głębokości sztycha szpadla. Choć to dane na dziś. Jak te pół metra
> śniegu stopnieje to i tak wszystko będzie pod wodą.Przerąbane, a
:)))
u mnie poziom wod gruntowych jak w koncu lipca
zapowiada sie kolejny suchy rok
:(((((((
sniegu aktualnie ze 2 -3 cm
i w ostatnia niedziele ziemia jeszcze nie byla zamarznieta
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

78. Data: 2005-01-27 21:11:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> :(((((((
> sniegu aktualnie ze 2 -3 cm
> i w ostatnia niedziele ziemia jeszcze nie byla zamarznieta

Tadziu odbierz sobie ode mnie tak ze 45cm warstewkę tego białego puchu. To
co pozostanie wystarczy mi w zupełności, bo i tak cały czas sypie.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

79. Data: 2005-01-27 21:16:35

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctbim6$srs$1@news.onet.pl skryba ogrodowy
<z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> głębokości sztycha szpadla. Choć to dane na dziś. Jak te pół metra
> śniegu stopnieje to i tak wszystko będzie pod wodą.Przerąbane, a

Hejka. Chyba jesteś skazany na oczko wodne, Zygmuncie. ;-) Ziemię z
wykopu możesz użyć do podniesienia poziomu działki.
Pozdrawiam litoralnie Ja...cki

80. Data: 2005-01-27 21:23:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctbaof$f38$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

> Wychodzi więc na to, ze elektroniczny kwasomierz jest lepszy.

Hejka. To pewnie tak, jak z kobietami. :-) Nie ten kwasomierz lepszy,
który lepszy, tylko ten , który się bardziej podoba. :-D
Pozdrawiam nimfomaniakalnie Ja...cki

Dziadkom...
jak bronic sie przed zawalem serca - OT
budki dla ptaków