Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?

81. Data: 2005-01-27 21:31:58

Temat: Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ctblvg$a2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W wiadomości news:ctbim6$srs$1@news.onet.pl skryba ogrodowy
> <z...@o...pl> napisał(a):

> Hejka. Chyba jesteś skazany na oczko wodne, Zygmuncie. ;-) Ziemię z
> wykopu możesz użyć do podniesienia poziomu działki.
> Pozdrawiam litoralnie Ja...cki

Wodne to ono już jest. Tyle, że żabie oczko wodne.
Z tej różnorakiej gliny chyba tylko cegły przyjdzie mi produkować.
Żeby ten dół pogłębić to musiałoby być bardzo upalne i suche lato
inaczej musiałbym kopać w wodzie. Ale raz na trzy lata potrafi wyschnąć
pod koniec sezonu.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

82. Data: 2005-01-28 09:53:57

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tyrael" <t...@t...net> napisał w wiadomości

> a jak sprawdzić warunki glebowe eatko
> w tymteż jestem zielony jak trawa na stadionie
> tyrek

Możesz na początek poobserwować co tam dobrze rośnie.
Roślinki też potrafią podpowiedzieć jaki jest odczyn gleby.
http://www.zb.eco.pl/inne/zielen/4.htm
W goglach wystarczy wklepać: rośliny wskaźnikowe
a dostaniesz ponad 200 podpowiedzi.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

83. Data: 2005-01-28 10:37:58

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>
> Możesz na początek poobserwować co tam dobrze rośnie.
> Roślinki też potrafią podpowiedzieć jaki jest odczyn gleby.
> http://www.zb.eco.pl/inne/zielen/4.htm
[...]

cyt. z polecanej strony:
"Roślinność napotkana w okolicach gdzie człowiek nie uprawia ziemi i
specjalnie nie pielęgnuje roślin może dużo powiedzieć nam o rodzaju
gleby występującej w okolicy."
:-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

84. Data: 2005-01-28 10:44:06

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Na czterech arach w kwadracie mam w jednym rogu działeczki wodę na poziomie
> ścieżki a w rogu przeciwległym woda gruntowa jest na głębokości sztycha
> szpadla. Choć to dane na dziś. Jak te pół metra śniegu stopnieje to i tak
> wszystko będzie pod wodą.Przerąbane, a miała już być wiosna.:-((
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

To jak się zrobi ciepło możesz śmiało ryż uprawiać ;).

Pozdrawiam
Bea

85. Data: 2005-01-28 11:08:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Tadziu odbierz sobie ode mnie tak ze 45cm warstewkę tego białego
> puchu. To co pozostanie wystarczy mi w zupełności, bo i tak cały czas
> sypie. :-))
:)))))
jesli nie w naturze to moze w wodociagach jest nadzieja
ze podniesie sie u mnie poziom wod gruntowych
pare dni temu zaczelo spod hydrantu ppoz cieknac "zrodelko"
i "strumyk" po przeplynieciu szutrowej drogi wplywa na moje wlosci
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

86. Data: 2005-01-28 11:58:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Roślinność napotkana w okolicach gdzie człowiek nie uprawia ziemi i
> specjalnie nie pielęgnuje roślin może dużo powiedzieć nam o rodzaju

Czyli rozgadana roślinność. Wyobrażasz sobie co roslinki miałyby
do powiedzenia gdyby naprawdę mogły pogadać? Oj dostałoby się
rolnikom, sadownikom, ogrodnikom i wszelkim uprawiaczom zielonym do góry.
A dyskusja między malinami i winoroślami byłaby nader interesująca.
:-)))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

87. Data: 2005-01-28 17:26:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zorganizowaniem
czy to chodzi o czyn karalny :-) ?
mu pieknej drewnianej kratki :D

> ciekawe co bedzie jak zapytam o rodzaj truskawek
mysle , ze rodzaj, to:truskawka
> spoko już wiem , że grupa jest bardzo fajna
o, jak cieplo
i , że dzieli się na liczne
> odłamy
to jest grupa formalna lecz o charakterze nieformalnym, poniewaz
grupowiczow lacza zwiazki emocjonalne tj. milosc do ogrodow a odlamow
nie ma , sa tylko porachunki wewnatrz......e
fajnie mi tu będzie bo ja też mam na wszystko inne poglady
radze jednak zielonym do gory
P.S.na te wyke daj na wiosne obornik /jezeli mozesz /, przekop i sadz
wszystko, co kupisz, wysepisz itp. Przed posadzeniem zapytaj, jakie
warunki swietlne lubi ta roslina , czy jest bylina oraz czy wymaga
okrycia na zime.
pozdrawiam, Barbara

88. Data: 2005-01-28 17:52:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> radze jednak zielonym do gory

I to jest chyba jedyny wspolny poglad na grupie.
Nawet ja go podzielam :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

89. Data: 2005-01-28 20:41:53

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:5ZuKd.4745$i42.2703@fe1.columbus.rr.com...

> I to jest chyba jedyny wspolny poglad na grupie.
> Nawet ja go podzielam :-)

Ewentualnie żółtym, czerwonym, ciapkatym... :)

Pozdrawiam
Kaśka

90. Data: 2005-01-28 22:54:13

Temat: Re: Ładne kwiaty na działkę wieloletnie?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:5ZuKd.4745$i42.2703@fe1.columbus.rr.com...

| I to jest chyba jedyny wspolny poglad na grupie.
| Nawet ja go podzielam :-)

No nie bardzo...a nawóz zielony? Zielonym do dołu!

Pozdrawiam, Basia.

Dziadkom...
jak bronic sie przed zawalem serca - OT
budki dla ptaków