Lakier do zmiekcznia skórek paznkoci

1. Data: 2003-08-26 17:15:56

Temat: Lakier do zmiekcznia skórek paznkoci
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie!
Mile kolezanki ktory polecacie najbardziej! Chodzi mi tez o duza pojemnosc!

Monia

1. Data: 2003-08-26 17:44:20

Temat: Re: Lakier do zmiekcznia skórek paznkoci
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia napisał/a w news:gBM2b.91897$gX4.1006482@news.chello.at:

> Mile kolezanki ktory polecacie najbardziej!

Lakier to nie jest, ale polecam preparat KillyS. Jest to taki olejek,
którym należy codziennie przez jakiś czas smarować skórki wokół
paznokci, a można i paznokcie. Świetna kuracja zmiekczająco -
regenerująca:)

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-08-26 18:00:55

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którym należy codziennie przez jakiś czas smarować skórki wokół
> paznokci, a można i paznokcie. Świetna kuracja zmiekczająco -

dzieki ale mi chodzi o plyn do skorek ktory zasosowalabym w swojej
pracy..dotej pory stosowalam inny dosc długi czas tez dobry ale chcialabym
cos nowego...:-)

Monia

1. Data: 2003-08-26 18:11:26

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips"
> [...]
> którym należy codziennie przez jakiś czas smarować skórki wokół
> paznokci, a można i paznokcie. Świetna kuracja zmiekczająco -
Ten lakier poleciłabym co najwyżej do skórek, które już były traktowane
zmiękczającym preparatem i są wypielęgnowane i miękkie,
sam z siebie olejek nic nie zmiękcza.
Za to KillyS produkuje specjalne kosmetyki do zmiękczania naskórka:
peeling do skórek oraz żel (właściwie jak dla mnie to gęsty lakier) do ich
zmiękczania (dokładnie już opisany na grupie).
http://tinylink.com/?2PkRRFikBl
http://tinylink.com/?jn5eqWgkDw
http://tinylink.com/?ihgzrBrvl9
i dziesiątki innych ;)
Asia

1. Data: 2003-08-26 18:21:14

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> peeling do skórek oraz żel (właściwie jak dla mnie to gęsty lakier) do ich
> zmiękczania (dokładnie już opisany na grupie).

dziekuje juz czytam i szukam:-)

Monia

kenzo
Pupa2=P