Łamliwe paznokcie

1. Data: 2002-07-24 09:38:43

Temat: Re: Łamliwe paznokcie
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał

> Czesc! Chodzi o efekt estetyczny czy ochrone ich? Czy taki lamliwy
> paznokiec nie zniszczy sie od tipsow, klejow, koniecznosci ich
> uzupelniania, itd?

Stanowczo o efekt esetyczny ;-)
Ja miałam okropne paznokcie (i naprawdę nie pomagały mi żadne zabiegi) a
bardzo mi zależało, żeby mieć ładne ręce i paznokcie.

Paznokcie od tipsów się niszczą - nie ma co czarować ;-)
Tylko patrząc z mojego punktu widzenia ... co z tego ;-) I tak miałam
kiepskie, nie zamierzam rezygnować z tipsów, a jak je zdejmę to odrosną mi
znowu ... te kiepskie, które miałam wcześniej (nie będą na pewno gorsze) ...
oczywiście po zrośnięciu a nie natychmiast po zdjęciu.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-07-24 10:00:06

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Co zrobić?
>
> dolaczam sie rozpaczliwie do pytania
co robic?
moje paznokcie od 4 miesiecy caly czas sie rozdwajaja
uzywalam juz:
- moczenie w cieplej oliwie (stwardnialy troche ale rozdwajaly sie nadal)
- H - pantotene (uzywalam w ubieglym roku ale zoladek mi siada,a ponadto to
u mnie tylko na wlosy i skore dobrze robi, paznokci nie rusza)
- odzywki, lakiery itp - NIC

kiedys tylko na wiosne mi sie tak robilo (tzn od urodzen moich dzieci kiedys
bylo oki)
teraz trwa niezmiennie
probowalam zmian diety i nic
wlosy tez wypadaja garsciami
czasem lupiezowate zmiany i znikaja i znowu
wlosy i paznokcie mam z natury cienkie
badania robilam i w normie sa

anica
-----
Pewnego dnia trzeba będzie oficjalnie ogłosić, że to, co nazywamy
rzeczywistością, jest jeszcze większą iluzją niż świat marzeń sennych
SALVADOR DALI

1. Data: 2002-07-24 11:22:22

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znowu ... te kiepskie, które miałam wcześniej (nie będą na pewno gorsze)
> oczywiście po zrośnięciu a nie natychmiast po zdjęciu.

No nie wiem jak to z tym bywa, moje sa niestety po zdjecu tipsow duzo
gorsze. Zeby nie bylo ze dopiero co zdjelam to bylo to 3 miesiace temu. Fakt
ze ksztalt mam duzo lepszy ( ja glownie w celu poprawienia ksztaltu nosilam)
ale jakosc paznokcia straszna. Caly czas sie rozdwajaja, lamia a marzenia o
dlugich paznokciach nie do zrealizowania.
Daga

plasterki na nos
Nasze małe grzechy - ku przestrodze
Zalotka?