Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie

1. Data: 2004-04-14 09:50:52

Temat: Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję instalację kilku lamp w ogrodze. Mam już podciągniete kabelki. Teraz
przyglądam się dostępnym lampom.
Niestety mają one od spodu otwory na śruby, czyli są przeznaczone do
przykręcenia do czegoś solidnego (beton, kostka).
Jak sobie poradzić z ich montażem na szczerej trawie?
Chciałbym raczej uniknąć wylewania betonowego "fundamentu" pod głupia lampę.

Robert

1. Data: 2004-04-14 18:31:53

Temat: Re: Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie
Od: "Cobrix" <c...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja wzialem bloczki betonowe ktore zostaly mi z fundamentow. Wykulem troszke
pod kabel, lampe przykrecilem do bloczka i calosc w glebe. Bloczek schowalem
na tyle gleboko, ze z gory przykrylem go jeszcze darnia.

Pozdr.

1. Data: 2004-04-14 20:08:48

Od: "Rachwalski Andrzej" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moi rodzice poradzili sobie tak:
wzieli rure sluzaca do prowadzenia kanalizacji (nie znam sie na grubosciach
przekruj gdzies okolo 15 cm czy 20
wlozyli to w ziemie na glebokosc okolo 40-50 zm i wylali srodek rury betonem
i do tego przykrecili lampe
po jakims czasie wiem ze z dwoch rezygnowali i bez problemow wyjeli rure z
ziemi

1. Data: 2004-04-15 09:34:49

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak sobie poradzić z ich montażem na szczerej trawie?
> Chciałbym raczej uniknąć wylewania betonowego "fundamentu" pod głupia

teoretycznie mozna by sie bylo posluzyc takimi "Ostrzami" do ogrodowych
konstrykcji z belek np hustawek.

jest to element metalowy dlugosci okolo 50-60 cm ktory mozna pewnie wbic w
darn. a potem trzeba jakos do tego prykrecic te lampe.

to tylko teoria ale moze sie przyda

musta

Jek o pomoc z kuchnia
Drzwi z drewna wiśniowego w mieszkaniu [dylematy]
Farba winylowa - jak usunąć
Re: wanna akrylowa czy blaszana?
kuchnie meblobuk - wasze opinie