Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań

11. Data: 2010-02-15 20:45:52

Temat: Re: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie uwagi miałbyś do tej oferty? Właśnie wystawiłam do sprzedaży;-))
> Jeśli chodzi o czynsz to ok. 250 zł.
>

> http://piaseczno.nieruchomosci-online.pl/mieszkania,
sprzedaz/1059465.html

Jak to budował Multi Hekk to żaden opis nie pomoże :-)

12. Data: 2010-02-16 09:20:21

Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> Generalnie zdjęcia to podstawa, wystarczają za cały opis.

Ale to ma dwie strony.
Ciężko jest przeciętnemu człowiekowi zrobić dobre zdjęcia mieszkania, a
kiepskie, czy choćby średnie - odstraszają.

Jeśli ktoś nie ma umiejętności i sprzętu, to najlepiej wziąć
profesjonalistę za pieniądze - powinno się opłacić.

Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

13. Data: 2010-02-16 09:48:52

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jeśli ktoś nie ma umiejętności i sprzętu, to najlepiej wziąć
> profesjonalistę za pieniądze - powinno się opłacić.

Eee, wystarczy aparat z obiektywem o szerokosci już 28 mm. Ale niestety,
więszość to 36 mm i już w mieszkaniu jest za wąsko. A część zdjęć które
oglądam to jakby ktoś telefonem robił, a to już jest przegięcie.

14. Data: 2010-02-16 10:44:03

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-11 16:53, Wojciech Zawadzki pisze:
> Każdy ma telefon z aparatem a umieszczają 3 zdjęcia łóżka i stołu.
> Czy ja jestem zbyt wymagający albo mam zboczenie po wykształceniu
> technicznym?

To tak jak kupowałem samochód, Vana. Van wiadomo-liczy się przestrzeń,
konfiguracja siedzeń/kanap, wielkość bagażnika, a ludziska zamieszczją 2
zdjęcia karoserii, kierownicy i 2 zdjęcia rysy na zderzaku.

________MAT_______

15. Data: 2010-02-16 11:56:10

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hldpm7$3nh$1@news.onet.pl...

> [...]
> więszość to 36 mm i już w mieszkaniu jest za wąsko. A część zdjęć które
> oglądam to jakby ktoś telefonem robił, a to już jest przegięcie.

Aparat z obiektywem o szerokości? No to zyczę powodzenia w robieniu zdjęć
aparatem z obiektywem o szerokości (jakiejkolwiek).
Obiektyw ma:
1. Ogniskową ( i to właśnie jest ta sławetna szerokośc o której piszesz)
2. kąt widzenia (i to bardziej jest istotne niż ogniskowa) - dla obiektywu o
ogniskowej 25-28 mm kąt widzenia obiektywu wynosi około 130-140 stopni (im
mniejsza ogniskowa tym kąt widzenia bardziej zbliża się do 180 stopni, sa
obiektywy zwane "rybie oko" o ogniskowej rzędu 5-8 mm i kącie widzenia 180
stopni).
3. przsłonę minimalną (nazywaną też "światłem") - im niższe światło tym w
"gorszych" warunkach możemy robić zdjęcia.
Obiektywy "szerokokątne" o których piszesz cechują się właśnie stosunkowo
niska ogniskową dużym kątem widzenia i... dość sporą "głębią ostrości"
(zależną z kolei od przesłony - im "większa przesłona" (cyfrowo wyższa...
tzn przesłona 22 jest wyższa niż przesłona 16, 11, 8, 6,5 itd) tym większa
głebia ostrości, ale- niestety- potrzebne lepsze warunki oświetleniowe.
To tak w wielkim skrócie...
Zdjęcia robić:
1. przy naturalnym oświetleniu (w miarę możliwości)
2. "doświetlając" lampa błyskową
3. w ostateczności dświetlając halogenem.
Oczywiscie mowimy o zdjęciach wnętrz.
Obiektywem szerokokatnym, ale z odległości minimum 2 metry (przy niższych
odległościach następuje efekt "przerysowania" - "skrzywienia perspektywy" -
linie równoległe na zdjęciach wychodzą nierównoległe itd.
zdjęcia "elewacji" budynkow, domów robimy przy dobrym oświetleniu z
odległości ok. 4 metrow rowniez obiektywem szerokokatnym (w zupelnosci
wspomniany obiektyw o ogniskowej 28 mm jest wystarzajacy).

16. Data: 2010-02-16 12:25:47

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aparat z obiektywem o szerokości? No to zyczę powodzenia w robieniu zdjęć
> aparatem z obiektywem o szerokości (jakiejkolwiek).
[cut]

Ulżyło ci? Nie wiesz co to jest język potoczny/

17. Data: 2010-02-16 15:06:56

Od: Wojtek Zawadzki <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 21:26, "Me(L)Isa" <j...@a...pl> wrote:

> A jakie uwagi miałbyś do tej oferty?  Właśnie wystawiłam do
> sprzedaży;-)) Jeśli chodzi o czynsz to ok. 250 zł.
>
> http://piaseczno.nieruchomosci-online.pl/mieszkania,
sprzedaz/1059465....

Ogłoszenie na piąteczkę z plusem.
Dobry portal, nie znałem go.
Dorzuć zdjęcia widoków z okna, budynku z zewnątrz i info o kosztach
utrzymania.
Możesz zweryfikować czy czegoś nie pominęłaś ze standardowej listy na
co się zwraca uwagę przy zakupu mieszkania:
http://www.oferty.net/poradniki/?pid=3534

18. Data: 2010-02-16 21:44:27

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-15 21:45, Boombastic pisze:

sprzedaz/1059465.html

> Jak to budował Multi Hekk to żaden opis nie pomoże :-)

Bez przesadyzmu. Przynajmniej wywiązywali się z umowy w terminie i bez
niespodzianek finansowych.
Jak teraz oglądam reportaże w tv (ekspres reporterów) o nieuczciwych
deweloperach co nabili w przysłowiową butelkę niedoszłych właścicieli na
ciężko zarobione 300 / 400 tys.zł (ostatnio w Krakowie, przedtem we
Wrocławiu) to wypada się cieszyć, że trafiło się na Multi-Hekk a nie
jakiegoś oszusta.

M.

19. Data: 2010-02-17 08:50:43

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciężko zarobione 300 / 400 tys.zł (ostatnio w Krakowie, przedtem we
> Wrocławiu) to wypada się cieszyć, że trafiło się na Multi-Hekk a nie

I na tym kończą się zalety. Wszystko inne to wady. Widziałem wiele mieszkań
i budynków z Multi Hekka i zawsze myślałem, ze najgorzej buduje JW
Destruction, ale jak zobaczyłem rozpadający się budynek kilkuletni to Multi
Hekk jest liderem. O architekturze to nawet nie wspomnę.

Oświetlenie taśmami LED
Re: Co gazowe
odkamieniacz
Zabudowa grzejnika w kuchni...