lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?

1. Data: 2010-02-12 00:12:03

Temat: lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że zepsuła mi się lodówka (kompresor), przez wyłączenie prądu
przez energetyków, chcę kupić jakąś lodówkę. Moja poprzednia lodówka to:
http://www.beko.com.pl/CS,24,HA,-,PBW,10,275.html generalnie była ok,
tylko górna część mogła by być większa.
Co dla mnie ważne - długość gwarancji na cały produkt, zamrażalnik na
dole z 3 szufladami/półkami, zamrażalnik na te ~70 litrów w klasie
mrożenia 4, większa pojemność chłodziarki o około 10-50 litrów, biała,
najlepiej jak najmniej elektroniki i jak najtańsza. Zerkałem w necie już
na różne sklepy, ale czy jest jakaś strona, na której będzie można
wyfiltrować sobie porządnie? Bo przeważnie w filtrowaniu innych stron
mało można uwzględnić - najczęściej jest klasa energetyczna (są A++, A+,
A, B) ale przy obecnie produkowanych lodówkach, ma to niezbyt ważne
znaczenie; kolor; wysokość itp dla mnie mało istotne sprawy. Chyba, że
będzie ktoś w stanie polecić jakiś tani model jakiegoś producenta.

2. Data: 2010-02-12 00:47:00

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisał(a):
> Jako, że zepsuła mi się lodówka (kompresor), przez
> wyłączenie prądu przez energetyków,
Co Ty chrzanisz, jak może zepsuć sie lodówka po wyłączeniu
prądu?
Lepiej nie kupuj nowej, bedzie to samo ;)
> chcę kupić jakąś lodówkę. Moja poprzednia lodówka to:
> ....]
Kurna, jak nas kiedyś odetną od netu, to chyba wymrzemy, bo
nie będziemy wiedzieć jak sie dzieci robi ;)
--
Krzysiek

3. Data: 2010-02-12 08:50:21

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

podjedz to jednego, a najlepiej kilku marketow ze sprzetem agd, poogladaj,
pomacaj, poczytaj, pospisuj ceny, a dopiero potem szukaj w necie ewentualnej
tanszej alternatywy

4. Data: 2010-02-12 19:51:10

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 pisze:
> Co Ty chrzanisz, jak może zepsuć sie lodówka po wyłączeniu
> prądu?

Wszystko może, może kompresor był w jakimś szczególnym momencie pracy,
gdzie przez wyłączenie prądu w tym momencie w być może dziwny sposób
zachlapał kapilarę i została zapchana i nie chce się odetkać, nastąpiło
przez to przeciążenie kompresora i jego uszkodzenie, nie wiem. Fakt jest
taki, że po upływie niecałej doby od w/w zdarzenia zajrzałem do
zamrażalnika a tam się lód topi. Wytłumacz dlaczego, skoro do tego dnia
działała normalnie i bezproblemowo.

> Lepiej nie kupuj nowej, bedzie to samo ;)

To będzie gwarancja.

> Kurna, jak nas kiedyś odetną od netu, to chyba wymrzemy, bo
> nie będziemy wiedzieć jak sie dzieci robi ;)

Masz sposób, na rozwiązanie mojego problemu? Jeśli nie, swoje komentarze
zachowaj dla siebie, bo nikomu poza Twoim Ego nie służą.

5. Data: 2010-02-12 20:28:15

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz sposób, na rozwiązanie mojego problemu? Jeśli nie, swoje komentarze
> zachowaj dla siebie, bo nikomu poza Twoim Ego nie służą.

Komentarz był fajny. A ty jesteś po prostu leniem zwalającym na innych swoja
pracę. My mamy szukac ci lodówki? Chyba kpisz. Możesz się spytac ewentualnie
który z wybranych przez ciebie modeli wybrać, a nie żądać odpowiedzi na
swoje problemy.

6. Data: 2010-02-12 22:21:51

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisał(a):
> Wszystko może, może kompresor był w jakimś szczególnym
> momencie pracy, [...] Wytłumacz dlaczego, skoro do tego
> dnia działała normalnie i bezproblemowo.
Pełnia księżyca była w tedy?
Szerszen i Boombastic napisali Ci co masz zrobić, leniu :)
> Jeśli nie, swoje komentarze zachowaj dla siebie, bo
> nikomu poza Twoim Ego nie służą.
Znów chrzanisz, jakie ego?
Oferty matrymonialne w biurach podobnie są skonstruowane do
tego co napisałeś LOL
Tylko biuro kasę bierze za szukanie, a Ty tu szukasz frajera
który odwali za Ciebie robotę, i wykona zestawienia.
--
Krzysiek

7. Data: 2010-02-12 23:43:15

Od: "G." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz mi kolego jakiż to jest ten "szczególnym momencie pracy" kompresora?
Nie rozumiem tego. Z tego co ja wiem to termostat steruje kompresorem i
włącza i wyłącza go w różnych momentach jego pracy.
A Tobie się układ chłodniczy zatkał i kompresor się spalił. Energetyków
zostaw w spokoju, bo to nie ich wina.

8. Data: 2010-02-13 09:46:51

Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał
> Energetyków zostaw w spokoju, bo to nie ich wina.

eeeeeeeee no gadasz- prąd mógł być za gęsty po rozruchu i zapchał
kompresor - reszta jak wyzej ;))))))))))))))))

a co do autora posta i poszukiwan to rzeczywiscie kolego - NAJPIERW
poszukaj - a nie oczekuj, ze ludziska wygooglają wszystko za Ciebie

zawęź wybór i wtedy spytaj, a nie nawet Ci się tyłka z kanapy ruszyc nie
chce........

z dziećmi słuszna uwaga - czasami głupota i lenistwo pytan na roznych
grupach jest po prostu porażająca i niestety potęguje się to
zjawisko........

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

9. Data: 2010-02-13 12:04:56

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> [...]
> swoja pracę. My mamy szukac ci lodówki? Chyba kpisz. Możesz się spytac
> ewentualnie który z wybranych przez ciebie modeli wybrać, a nie żądać

Czytaj do _końca_ czyjeś wypowiedzi - zacytuję sam siebie: "Zerkałem w

10. Data: 2010-02-13 12:12:04

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

sbst pisze:

> Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał
>

> eeeeeeeee no gadasz- prąd mógł być za gęsty po rozruchu i zapchał
> kompresor - reszta jak wyzej ;))))))))))))))))

A o stanach nieustalonych kolega słyszał? Wie kolega, że podczas
włączania i wyłączania może być znacznie wyższe napięcie w sieci przez
moment? Co może się stać przy niezabezpieczonym układzie elektrycznym wtedy?

> a co do autora posta i poszukiwan to rzeczywiscie kolego - NAJPIERW
> poszukaj - a nie oczekuj, ze ludziska wygooglają wszystko za Ciebie

Czytaj do końca, mi chodziło o stronę, która umożliwi mi ustawienie
większej ilości parametrów do filtrowania.

> zawęź wybór i wtedy spytaj, a nie nawet Ci się tyłka z kanapy ruszyc nie

Jak będę mieć stronę j/w, wtedy zawężę swój wybór i coś kupię.

Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
Oświetlenie taśmami LED
Re: Co gazowe
odkamieniacz