Laryngolog

1. Data: 2002-12-02 10:26:32

Temat: Laryngolog
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

poszukuje w miare taniego i sprawdzonego laryngologa w warszawie
i zeby przyjmowal od godz. 18.00

pozdrawiam
ania

2. Data: 2002-12-02 14:07:39

Temat: Re: Laryngolog
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Dec 2002 11:26:32 +0100,ANIA wrote in
<4...@2...17.164.114>:

> witam,

> poszukuje w miare taniego i sprawdzonego laryngologa w warszawie
> i zeby przyjmowal od godz. 18.00

W szpitalu przy ul.Stępińskiej są bardzo dobrzy laryngolodzy.
Tam często są ostre dyżury,więc jedź...Po co masz płacić,jak
(chyba)jesteś ubezpieczona?

--
Kaja

3. Data: 2002-12-02 20:21:03

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W szpitalu przy ul.Stępińskiej są bardzo dobrzy laryngolodzy.
> Tam często są ostre dyżury,więc jedź...Po co masz płacić,jak
> (chyba)jesteś ubezpieczona?

Ostry dyzur to nie przychodnia i sluzy tylko do przyjmowania naglych
przypadkow.

4. Data: 2002-12-02 23:48:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Dec 2002 21:21:03 +0100,jurek wrote in
<asgf7m$hf3$1@news.tpi.pl>:

> Ostry dyzur to nie przychodnia i sluzy tylko do przyjmowania naglych
> przypadkow.

Jedna wizyta może wystarczyć.Lekarz dokładnie zbada i zapisze
odpowiednie lekarstwo.
Poza tym przychodnia tam też jest.

--
Kaja

5. Data: 2002-12-03 08:40:23

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W szpitalu przy ul.Stępińskiej są bardzo dobrzy laryngolodzy.
> Tam często są ostre dyżury,więc jedź...Po co masz płacić,jak

jestem:)

a w jakiej dzielnicy jest ten szpital?

pozdrawiam
ania

6. Data: 2002-12-03 08:45:54

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ostry dyzur to nie przychodnia i sluzy tylko do przyjmowania naglych
> przypadkow.

przez dwa lata tylko i wylacznie chodzilam na dyzury do szpitala nawet w
dzien,
co prawda ochrzaniali mnie ze nie chodze do przychodni ale mialam
wytlumaczenie
mieszkalam tymczasowo w warszawie (kasa mazowiecka) a zapisana bylam do kasy
pomorskiej,
i byl problem z pojsciem do przychodni warszawskiej, bo musialam miec
promese od swojej kasy i kazali placic!
ale teraz sie przepisalam i tez jest problem, bo przychodnia na kabatach nie
ma laryngologa:(
dlatego zalezy mi na poleconym, zaufanym laryngologu, ktory mi pomoze a nie
tytlko wezmie kase

pozdrawiam
ania

kurcze miesni