kurcze miesni

1. Data: 2002-12-02 10:24:23

Temat: kurcze miesni
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

coz mozecie mi poradzic?

na skorcze miesni w udach,
bole przy kucaniu, siadania a przy wchodzeniu schodzeniu ze schodow to
dopiero bol:(
moze brak jakis witamin w organizmie, a moze za malo ruchu?

Kiedys trenowalam wyczynowo sprint krotki, a teraz siedzenie w pracy 8h,
i jak jest ladna pogoda to troche w ruchu na rowerku

pozdrawiam
ania

2. Data: 2002-12-02 16:56:20

Temat: Re: kurcze miesni
Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Kiedys trenowalam wyczynowo sprint krotki, a teraz siedzenie w pracy 8h,
> i jak jest ladna pogoda to troche w ruchu na rowerku

"Mięsnie się nudzą" ;-)
Mam kumpla sportowca ktory po miesiącu zerwania z wszelkimi treningami
musial pójść do kardiologa z powodu ogromnego bólu serca. Okazało sie, że to
z braku ćwiczeń. Lekarz po badanich i wywiadzie zalecił przebięgnięcie
wieczorkiem 5 km, a gdyby potem wróciły objawy to ma kumpel przyjść do
kardiologa ponownie. Juz nigdy więcej go serce nie zabolało :) Ze sportem
nie tak łatwo zerwać.
Zacznij biegać na dlugie dystanse. Szybki trucht na 5-10 km jest swietnym
rozpoczeciem lub zakonczeniem dnia.
Albo zacznij chodzic na siłownie i rób serie przysiadów ze sztangą dwa razy
w tygodniu.

Obcy

3. Data: 2002-12-03 08:39:25

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpoczeciem lub zakonczeniem dnia.
> Albo zacznij chodzic na siłownie i rób serie przysiadów ze sztangą dwa

trenowalam bardzo dawno temu (9lat temu) i nigdy nie mialam problemow,
jedyny problem jaki mialam to ze musialam robic rozgrzewke przed wejsciem do
wody, bez rozgrzewki chwytaly mnie skurcze lydek albo stop:((
btw. nie raz mam napady ze musze sobie pobiegac:) zakladam dresik i adidasy
i biegne i biegne:) pozostalosc chyba po treningach, takze sobie nieraz
biegam
silownia chyba nie dla mnie:(( moj maz ma maly atlasik w domciu a pozatym
nie ma czasu:((
rano sie wstaje i idzie do pracy potem sie wraca, je sie obiadokolacje,
oglada sie wiadomosci i potem sie idzie spac bo sie jest zmeczonym i tak w
kolko:((
teraz zycie nie jest takie wspaniale jak kiedys, kiedy sie szlo do pracy na
6 wracalo o 15 i potem rodzinny obiad i czas wolny, czas na rodzine i
rozrywke

pozdrawiam
ania

4. Data: 2002-12-03 11:20:06

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze brak jakis witamin w organizmie, a moze za malo ruchu?

Moze brak magnezu?
Pamietaj, ze jak zaczniesz zazywac, to efekt nie bedzie natychmiastowy -
najwczesniej po kilku dniach.

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

Jaki ortopeda w Poznaniu?
Przewlekla Chlamydia
Schizofrenia
USG w połowie ciąży