Laserowe usuwanie polopow - gdzie?

1. Data: 2003-04-10 11:44:39

Temat: Laserowe usuwanie polopow - gdzie?
Od: "Siergiej Gordun" <s...@U...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy moze ktos wie gdzie jest wykonywane laserowe usuwanie
polipow nosa? Ile taki zabieg moze kosztowac?

A tak wogole, to czy taki zabieg jest ogolnie "lepszy" od
zwyklego operacyjnego usuniecia polipow? Czy warto w to sie
pakowac?

Pozdrawiam,
Serge

2. Data: 2003-04-11 02:11:34

Temat: Re: Laserowe usuwanie polopow - gdzie?
Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Siergiej Gordun" <s...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A tak wogole, to czy taki zabieg jest ogolnie "lepszy" od
> zwyklego operacyjnego usuniecia polipow? Czy warto w to sie

Witam,
Zaznaczam od razu, jestem pacjentem. Od dawna mialem problemy z zatokami i
min z polipami w nosie. W efekcie mialem 3 operacje i zabieg w znieczuleniu
miejscowym, wlasnie wycinanie polipow z nosa laserem.
Lekarz ktory mi to zrobil stwierdzil ze to jest ok, natomiast 2 innych
laryngologow ( ordynator kliniki przy UJ i wlasciciel i szef kliniki
prywatnej w Warszawie ) stwierdzili cytuje: ".... to jest zbrodnia... " Nie
wiem juz co o tym sadzic, wg moich informacji chodzi o to ze w nosie tak jak
w zatokach sluzowka ma komorki - rzeski ( nie wiem jak to sie fachowo
nazywa ) ktore faluja unoszac zanieczyszczenia z zatok i nosa. Wyciecie
laserem niszczy je bezpowrotnie. Wg obu lekarzy z jakimi rozmawialem
zdecydowanie nie powinno sie wykonywac takich zabiegow.

3. Data: 2003-04-11 14:42:17

Od: "Siergiej Gordun" <s...@U...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kuku" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
> laserem niszczy je bezpowrotnie. Wg obu lekarzy z jakimi rozmawialem
> zdecydowanie nie powinno sie wykonywac takich zabiegow.

Dzieki za odpowiedz. Sprobuje dowiedziec sie jak jest z tym laserem.
Jedank gdybym chcial skorzystac, czy moglbys podac jakies namiary
gdzie wycinaja polipy laserem?

Pozdrawiam,
Serge

Zapalenie ucha zewnętrznego - jak leczyć
Linki do opisow chorob??
Po jakim czasie test ciążowy
Laserowa korekta wzroku
czy zażywając sumamed rzeczywiście należy leżeć?