Ławostół, ładny, zakup, stolarz

1. Data: 2004-02-22 23:00:04

Temat: Ławostół, ładny, zakup, stolarz
Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejki

Jestem na etapie poszukiwania ładnego, raczej nowoczesnego drewnianego
ławostołu. I jest z tym ogromny problem - wszystkie są albo na dwóch
okrągłych, toczonych nogach (jak dla mnie obrzydliwe) albo wykonane
kiepściutko (http://www.dab.gdynia.pl/pl/pokaz.php?id=sd03,
www.brw.com.pl -> meble uzupełniające, -> ławy i ławostoły -> stolik
okolicznościowy klaw/S/142 popsystem)
jest jeden taki, włoski, który mi się podoba
(http://www.onedeko.co.uk/coffee_tables/pages/macott
e_done.htm,
http://www.onedeko.co.uk/coffee_tables/pages/mascott
e2_done.htm,
http://www.kostallet.nu/text/mobler/22.htm,
http://www.kostallet.nu/text/mobler/23.htm), widziałem w naturze jego
odpowiednik metalowo-szklany
(http://www.onedeko.co.uk/coffee_tables/pages/eleven
C.htm)

jest fajny, mogą sprowadzić w pasującym mi kolorze, ale jego cena: 3.300 pln
:((((

Może macie jakieś inne ciekawe propozycje co do możliwości zakupu ławostołu?

A może jakiś stolarz (najchętniej Łódź lub do 100 km od Łodzi, ewentualnie
Warszawa) podjąłby się wykonania podobnego do powyższego ławostołu (nogi
drewniane, blat z litego drewna lub dobrze fornirowany)?

pozdr
sli