Łazienki

1. Data: 2002-10-07 20:59:44

Temat: Łazienki
Od: "Boguś" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję stron z aranżacjami, wyposażeniem łazienek

1. Data: 2002-10-07 21:22:25

Temat: Re: Łazienki
Od: "evi" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ciekawszych na przyklad:

www.lazienki.pl
www.kolo.com.pl

pozdrawiam
evi

1. Data: 2002-10-08 07:24:58

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję stron z aranżacjami, wyposażeniem łazienek

Nie wiem jak wiele jest tu gotowych aranżacji, ale korzystałam m.in. z tych
stron poszukując inspiracji do urządzenia własnej łazienki:

http://www.e-kolan.pl/index1.html
http://www.gaja.myslowice.pl/dzialalnosc.htm
http://www.roca.pl/

Pozdrawiam,