Leczenie stawu skroniowo-żuchwowego w Warszawie

1. Data: 2008-07-06 00:03:52

Temat: Leczenie stawu skroniowo-żuchwowego w Warszawie
Od: Iceberg <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Od dłuższego czasu mam problemy ze stawem skroniowo-żuchwowym, które
powoli się nasilają.
Chciałbym się zgłosić z tym do jakiegoś lekarza, jednak jak dotąd
dwóch stomatologów i jeden ortodonta nie potrafili się tym zająć ani
polecić bardziej odpowiedniego specjalisty.
Dziś znalazłem stronę http://www.b-dental.pl/ - centrum stomatologii
prowadzonego przez prof. Stefana Barona, kierownika Katedry i Zakładu
Dysfunkcji Narządu Żucia ŚlAM. Z informacji na stronie wynika, że
zajmują się tam podobnymi dolegliwościami dość profesjonalnie.
Niestety podróżowanie z Warszawy do Gliwic na wizyty byłoby dla mnie
zbyt uciążliwe.
Czy ktoś z Was mógłby mi polecić lekarza bądź przychodnię w Warszawie,
gdzie mógłbym się z takim problemem zgłosić?

Z góry dziękuję.

2. Data: 2008-07-06 05:06:18

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iceberg pisze:
> [...]
> Czy ktoś z Was mógłby mi polecić lekarza bądź przychodnię w Warszawie,
> gdzie mógłbym się z takim problemem zgłosić?

Ten zespół raczej nie podlega leczeniu, niestety... chyba, ze chcesz
wesprzeć upadające dobro medycyny, ale przecież są szlachetniejsze cele...

Pozdrawiam

Juanitos, posiadacz zespołu...

3. Data: 2008-07-06 15:04:04

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos wrote:

> Ten zespół raczej nie podlega leczeniu, niestety... chyba, ze chcesz
> wesprzeć upadające dobro medycyny, ale przecież są szlachetniejsze cele...
>
> Pozdrawiam
>
> Juanitos, posiadacz zespołu...

ostatnio jakaś polska akademia robiła badania, w chyba 70% przypadków ludzi
z "tym" zespołem - o ile mówimy o tym samym - w wymazie ze stawu znaleziono
żywe krętki pewnego gatunku.

Zgadnijcie, jaką chorobę one wywołują :D

4. Data: 2008-07-06 16:17:31

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
> żywe krętki pewnego gatunku.
>
> Zgadnijcie, jaką chorobę one wywołują :D

zespół to uszkodzenie mechaniczne w efekcie powodujące wadę zgryzu i
dalsze uszkadzanie stawu; czasami bywa powikłany zapaleniem wywołanym
przez beztlenowce...

Juanitos

5. Data: 2008-07-07 21:43:26

Od: maya1st <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iceberg pisze:
> [...]
> dwóch stomatologów i jeden ortodonta nie potrafili się tym zająć ani
> polecić bardziej odpowiedniego specjalisty.

Miałam nawracające stany zapalne stawu skroniowo-żuchwowego, wywoływane
przez tak zwany Bruksizm.
Leczyłam się na chirurgii szczękowej na Nowogrodzkiej. Leczenie polegało
na podawaniu leków przeciwzapalnych i wykonaniu szyny relaksacyjnej.
Pomogło raz na zawsze.

Nie piszesz, jakiego rodzaju są Twoje problemy, ale wybierz się na
Nowogrodzką.
http://www.medserwis.pl/?p=65536,91458

M.

Wodniak podtwardówkowy/przymóz gowy
Głebokie rany po odparzeniu w pachwinach.
Tarczyca- interpretacja wynikow
Zajefajny filmik!!!!
"Ewolucyjna Niedziela"