Lekarz od kregoslupa?

1. Data: 2004-11-26 14:50:56

Temat: Lekarz od kregoslupa?
Od: "Xerox" <X...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do jakiego lekarz nalezy sie udac z bolami kregoslupa? I czy nalezy miec
skierowanie od internisty?

2. Data: 2004-11-26 14:58:38

Temat: Re: Lekarz od kregoslupa?
Od: "Monika " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-11-26 16:09:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Nov 2004 15:50:56 +0100, Xerox wrote:

> Do jakiego lekarz nalezy sie udac z bolami kregoslupa? I czy nalezy miec
> skierowanie od internisty?

Od internisty? Raczej nie. Od POZa - tak.

A do kogo się udać zależy od tego jaki to ból jest. Decyzję najlepiej
podejmie lekarz, który Cię zbada. Spektrum jest bardzo szerokie - w grę
wchodzi na przykład ortopeda, neurolog, reumatolog, chirurg, onkolog, a
nawet psychiatra od biedy;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-11-26 17:08:03

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

[ciach]

> nawet psychiatra od biedy;)
>
> m.

a są też psychiatrzy od bogactwa ;)?
--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04
"Gdy rodzi się dziecko, Twój świat się kończy,

5. Data: 2004-11-26 17:44:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Nov 2004 18:08:03 +0100, nonnocere wrote:

> a są też psychiatrzy od bogactwa ;)?

Ja tam myśle, że są psychiatrzy od wszystkiego:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

proszę o podpowiedź
dwulatek zasłabł...
problemy z pokarmowym
[SPAM] !! DENTYSCI !! "Implantologia estetyczna"
Rh- rodziców, a Rh+ dziecka...