proszę o podpowiedź

1. Data: 2004-11-26 14:42:56

Temat: proszę o podpowiedź
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, byłem ostatnio u lekarza i wykonałem badania krwi z
których wyszła lekka niedokrwistość (brak wit b12 i żelaza) oraz lekka
niedoczynnosc tarczycy (TSH podwyższone do 4,7 przy normie 0,3-4,2).Badania
wykonywałem ze względu na niepokojący mnie objaw - bardzo obfite pocenie
nocne od około miesiąca. Lekarz twierdzi że być może przyczyną jest
tarczyca ale z tego co czytałem to wynikało by coś innego. Proszę o
podpowiedz gdzie szukać, co moze byc przyczyna w/w objawów. Mam26 lat, palę
papierosy, nie mam nadwagi.
Z góry dzięki za wszelkie pomocne uwagi.
Pozdrawiam
Sł.

2. Data: 2004-11-26 14:46:07

Temat: Re: proszę o podpowiedź
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps. zapomniałem dodać że ostatnio zauważyłem od czasu do czasu troche sie
robie jakby słaby, tak jak przy braku cukru we krwi, tyle że objaw ten
występuje nawet jak jestem pojedzony :-\

dwulatek zasłabł...
problemy z pokarmowym
[SPAM] !! DENTYSCI !! "Implantologia estetyczna"
Rh- rodziców, a Rh+ dziecka...
co zamiast?