Leki

1. Data: 2000-09-15 08:11:11

Temat: Leki
Od: m...@p...wp.pl (Marek) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam drobne pytanie do lekarzy znających działanie leków talusin i praduktal.
Leki te zostały przepisane w związku z prolapsem zastawki mitralnej. Lekarz
przepisujący poinformował mnie, abym zgłosił się do niego jeżeli za 1,5
miesiaca nadal będę odczuwał dolegliowści. W chwili obecnej kończą się
przepisane mi leki, ja zaś nie mam dolegliwości bólowych.
W związku z tym chciałbym zapytać czy leki te mogę odstawić z dnia na dzień
czy stopniowo. Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/