Re: Prostytutka "prof." Vetulani spadnie z krzesla...

1. Data: 2000-09-14 19:18:12

Temat: Re: Prostytutka "prof." Vetulani spadnie z krzesla...
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Thu, 14 Sep 2000 14:27:18 GMT, Dziubdzius
<k...@u...net> napisał coś takiego

<ciach dużo tekstu >

A ty skąd tu , czyżby mój KF miał dziury.
Wracaj do kilfilka.

Acha : Mówić o kimś prostytutka , komu nigdy nie płaciło się za seks to
chyba nietakt.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

2. Data: 2000-09-15 13:15:04

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <m...@4...com>,
c...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> <k...@u...net> napisał coś takiego
>
> <ciach dużo tekstu >
>
> A ty skąd tu , czyżby mój KF miał dziury.

Raczej nie. To Twoj intelekt ma dziury.

Raz "kill" pisze sie przaz dwa "l" frajerze.

Dwa Twoja Mamma biegala boso za orkietra strazy pozarnej po
Wschodniej kiedy ja zajmowalem sie zdrowiem publicznym.
Nie chcesz dopuscic do swojego umyslu mozliwosci, ze istnieje
konspiracja pomiedzy Philip Morris a prostytutkami w polskim swiecie
naukowym wlaczajac Vetulaniego, to Twoja sprawa.

> Acha : Mówić o kimś prostytutka , komu nigdy nie płaciło się za seks
> chyba nietakt.

Zerkni do encyklopedii. To szerokie pojecie.
Jest nawet cos takiego jak prostytucja goscinna.
Tymczasem wrzuc mnie do kill file, bo jestes cienki.
Dziwi mnie ze chcesz udzielac korepetycji. Z czego. Frajerstwa?

Miro

--
http://www.angelfire.com/nj/odszkodowania

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-09-17 19:42:10

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

Panie nomen omen Dziubdzius,
o ile pamiec mnie nie myli miales pan we wrzesniu b.r. (oj, jak to
niedaleko...) opublikowac materialy, z ktorych jasno wynika, ze prof.
Vetulani jest na uslugach kartelow tytoniowych.
No to dawaj pan te dane. Inaczej kiep jestes i palant.
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

4. Data: 2000-09-18 19:40:14

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <01d601c020e1$6e2012a0$6a364cd5@jarek>,
j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) wrote:

> [...]
> niedaleko...) opublikowac materialy, z ktorych jasno wynika, ze prof.
> Vetulani jest na uslugach kartelow tytoniowych.

Na jesien, a nie we wrzesniu. Wlasnie koncze moje dzielo. Niestety,
zmiana planow, z samymi dokumentami musisz poczekac. Zapewniam, sa
gorace. Wiecej, ujawnie materialy jakie nie znalazly sie w Minnesocie.
Zdziwisz sie, bo mam nawet zamiar przesluchac "opiekunow" pod przysiega
Vetulaniego, Ludwickiego i Karlowskiego z biura PM w Szwajcarii.
W jaki sposob? Dowiesz sie wkrotce.

Inaczej kiep jestes i palant.
> Jarosław Łączkowski
> mailto: j...@h...torun.pl
> http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

A ja twierdze, ze to Ty. Tymczasem poczytaj sobie jakie sztuczki
wyprawia Twoj sponsor Novartis. Osmieszasz sie ta strona internetowa.
Jestes na sznurku korporacji, i nawet nie zdajesz sobie sprawy:
http://www.theatlantic.com/issues/2000/03/press.htm

Miro

5. Data: 2000-09-18 21:53:57

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

Well, well, well,

ale żeby aż tak sie odkrywac?!!!
Mimo wszystko zawsze fajnie poczytac kogos tak dobrze poinformowanego i
bezkrytycznego.
A na jakimze to sznurku jestem Panie Dziubdzius (jezeli zechcialby Pan choc
forme zachowac)???
Moze jakies dane? Najlepiej tajne.
Owocnych poszukiwan. I zdrowia.
Z najlepszymi zyczeniami

6. Data: 2000-09-18 23:06:32

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <001101c021ba$f3ae6460$79364cd5@jarek>,
> [...]
> Well, well, well,
>
> ale żeby aż tak sie odkrywac?!!!
> Mimo wszystko zawsze fajnie poczytac kogos tak dobrze poinformowanego i

Ja przynajmniej wiem jakie sztuczki robi taki Monsanto, mimo ze Michnikowi
nie oplaca sie pisac o tym, ani innej prasie uzaleznionej od profitow.
Zerknij: http://www.klubfarmera.pl Nie widze zebys darl szaty o zagrozenia z
ich strony...

> A na jakimze to sznurku jestem Panie Dziubdzius (jezeli zechcialby Pan choc
> [...]

Dziekuje. Albo walczysz z Alzheimerem albo reklamujesz Novartis, bo nie
zawsze mozna to pogodzic. Jeszcze raz namawiam do przeczytania ladnego
artykulu: http://www.theatlantic.com/issues/2000/03/press.htm A swoja droga,
jestem ciekaw jak co zrobisz kiedy wyjdzie, ze jednak sie kreci, i
rzeczywiscie istnieje jedna wielka konspiracja pomiedzy koncernami
tytoniowymi, i ze przekupuja w Polsce dziennikarzy, naukowcow, etc.

Pozdrawiam rowniez
Miro

7. Data: 2000-09-19 07:36:09

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Laczkowski napisał

> [...]
> bezkrytycznego.
> A na jakimze to sznurku jestem Panie Dziubdzius (jezeli zechcialby Pan choc

Nie polecam głębszej dyskusji z panem Dziubdziusiem. Kilka miesięcy temu
namieszał nieźle na pl.soc.dzieci na temat mleka UHT w Polsce i dotąd nie mogę
doprosić się go o fakty, konkretne i sprawdzone dane, potwierdzenie swoich
teorii, ponieważ operuje tylko ogólnikami typu: "zajrzyj sobie na
http://www.srutututu/pęczek/drutu.com to się przekonasz"
Jak dotąd nic mnie nie przekonało, bo strony nie dotyczą z reguły realiów
polskich (a o takie mi chodziło), więc dałam sobie spokój z D., czego i Tobie
życzę.

Maja

8. Data: 2000-09-19 18:35:53

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <8q7am3$s7j$7@news.tpi.pl>,
=?iso-8859-2?B?TWFqYSBLcuq/ZWw=?= <o...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
swoich
> teorii, ponieważ operuje tylko ogólnikami typu: "zajrzyj sobie na

Witam,

co do oszustw z mlekiem sprawa stoi jak stala. Tylko w lipcu Monsanto
przegralo proces w Tampie o oszustwa zwiazane BGH. To ten od
http://www.klubfarmera.pl Scislej to stacja Fox, ale Monstano za
tym stalo. http://www.foxBGHsuit.com

Niestety jestem zajety. Narazie stuknelo mi 50k, tyle tajnych dokumentow
Phili Morris przejrzalem i uporzadkowalem. Chodzi o czesc polska.
Po dokumenty wspolnika finansowego Pieknego Mania, czyli BAT bede musial
udac sie do Londynu. Jak widzisz w takiej sytuacji, mleko schodzi na
plan dalszy.

> Jak dotąd nic mnie nie przekonało,

Ja akurat nie mam zamiaru nikogo przekonywac. Wolnosc polega na
swobodnym myslemiu, a nie bieganiu w ramkach intelektualnych
wyznaczonych przez Novartis. Co zrobisz z info, to Twoja sprawa.

>bo strony nie dotyczą z reguły
>realiów
> polskich (a o takie mi chodziło),

A to to co?
http://www.klubfarmera.pl
Chca uszczesliwic ludzkosc nowym swinstwem, a nikt nawet nie pyta co to
jest.

Miro

9. Data: 2000-09-19 19:07:04

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak dotąd nic mnie nie przekonało, bo strony nie dotyczą z reguły realiów
> polskich (a o takie mi chodziło), więc dałam sobie spokój z D., czego i

Witam
Przyznasz jednak, ze czasami mozna, chocby i dla rozrywki umyslowej (hmmm).
Pozdrawiam goraco z zimnego Torunia.

Nux Vomica 9 Ch - Jak to się dawkuje?
STOMATOLOG.med.pl - Serwis Informacyjny
ILE ZA NARKE - SPROSTOWANIE