PROSZE O POMOC

1. Data: 2000-09-14 17:20:03

Temat: PROSZE O POMOC
Od: f...@d...com.pl (Agent FBI) szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje kontaktu lub informacji o klinikach ,instytutach (w Polsce lub
zagranica) specjalizujacych sie w hodowaniu in vitro skory do
transplantacji a takze przeprowadzajacych powyzsze operacje.Mam 27 lat na
prawej czesci twarzy mam rozlegle blizny po przebytym naczyniaku jamistym z
ubytkiem przegrody nosowej i nie wywinieta powieka prawego oka.Prosze o
kontakt.
W imieniu mojej kolezank ktora to nieszczescie spotkalo i wlasnym za wszelka
pomoc serdecznie dziekujemy.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/