Leki psychotropowe

1. Data: 2001-10-09 19:29:37

Temat: Leki psychotropowe
Od: "PSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja dobra znajoma, ostatnio poprosila mnie, zebym sie dowiedzial sie czegos
na temat lekow psychotropowych. Dokleadnie to "... jakie spustoszenia w
mozgu robia psychotropy i czy wogole". Jestem zupelnym laikiem w tym
temacie, wiec pomyslalem, ze zasiegne rady expertow, czyli Was. Wiem tylko
tyle, ze tego typu leki sa uzywane w leczeniu psychiatrycznym, dzialaja na
uklad nerwowy, stosuje sie je jako srodki znieczulajace i rowniez maja
dzialanie narkotyczne. Czy znacie moze jakies bublikacje w inecie na ten
temat, jakies ogolne informacje? Chodzi mi o artykuly napisane w jezyku
zrozumialym dla ludzi nie majacych do czynienia z medycyna.
Przyznam sie, ze zaniepokoilo mnie to pytanie, wiec tym bardziej chcialbym
sie dowiedziec czegos wiecej na ten temat. Za wszelkie informacje bede
ogromnie wdzieczny...

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2001-10-10 16:33:07

Temat: Re: Leki psychotropowe
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9pvj74$sso$1@news.tpi.pl>, p...@i...pl says...
> [...]
> Przyznam sie, ze zaniepokoilo mnie to pytanie, wiec tym bardziej chcialbym
> sie dowiedziec czegos wiecej na ten temat. Za wszelkie informacje bede

Looknij najpierw na psychiatria.pl a jak czegos bedziesz chcial wiecej to
pytaj na prv. Swoja droga ciekawe co ona sie nasluchala o psychotropach
skoro tak idiotycznie postawila pytanie.

3. Data: 2001-10-11 06:16:11

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Looknij najpierw na psychiatria.pl a jak czegos bedziesz chcial wiecej to
> pytaj na prv. Swoja droga ciekawe co ona sie nasluchala o psychotropach
> skoro tak idiotycznie postawila pytanie.

jacku-expercie-darius'u

nie ma idiotycznych pytan - sa tylko idiotyczne odpowiedzi...

jasne ze oprocz oddzialywania ubocznego na prawie kazdy narzad w organizmie
powoduja jedno - uzaleznienie!! - tak fizyczne jak i psychiczne (mysle tutaj o
zdrowych psychicznie ludziach, ktorzy przyjmuja psychotropy 'na spanie', 'na
spokoj' itd itp...) z czym najtrudniej jest walczyc, a czego ci ludzie nawet
nie podejrzewaja - 'co?? ja uzalezniona?? to narkomani sa uzaleznieni, ja biore
te leki na spanie.. (itp), a jak bede chciala przestac brac to przestane...' -
to jest typowe zdanie lekomanow.
leki psychotropowe sa tylko dla pacjentow chorych psychicznie, a nasenne sa np.
ziolka....

adam

4. Data: 2001-10-11 21:43:37

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@n...onet.pl>,
a...@p...onet.pl says...

> [...]
> to jest typowe zdanie lekomanow.
> leki psychotropowe sa tylko dla pacjentow chorych psychicznie, a nasenne sa np.

a) nie jestem Jacek, Expert, Expierd, Dariusz etc. Jak nie potrafisz
okreslic prawidlowo nadawcy to prosze nie obrazaj. Jak chcialbys to umiec
- prosze zapytaj jak to robic (pomoge: najprosciej zobaczyc NNTP-Posting-
Host).
b) pytanie jest idiotyczne bo z gory zaklada spustoszenia organizmu nie
bilansujac zyskow.
c) ja naprawde wiem co to sa psychotropy. Prosze wiec nie ucz mnie jak
nie wiesz na pewno z kim rozmawiasz.

Nie obrazaj sie - traktuje twoj list jako post do expierda.

Do Sarka :-)
Raptofilia
anizokarioza
Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
jak sprowadzic lek z USA