Lerivon

1. Data: 2000-10-10 13:48:36

Temat: Lerivon
Od: Aldona Możdżyńska <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was stosował ten lek? Czy rzeczywiście jest skuteczny? B. proszę o
wymianę opinii na ten temat!
Donia

2. Data: 2000-10-19 05:17:46

Temat: Re: Lerivon
Od: "sp. z o.o." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja brałem jakis czas, bez rewelacji,fakt ze uspokaja

3. Data: 2001-05-13 11:11:40

Od: <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Czy ktoś z Was stosował ten lek? Czy rzeczywiście jest skuteczny? B.
proszę o
> wymianę opinii na ten temat!
> Donia

Ja brałem razem z fluoxetyna.
Jest super.

4. Data: 2001-05-13 12:00:12

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

a ja z aurorixem i 13 kilo do przodu :/

5. Data: 2001-05-13 12:52:33

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...
> proszę o

Brałam,. a właściwie próbowałam brać. Musiałam przerwać bo moje reakcje na
ten lek uniemożliwiały mi normalne funkcjonowanie. Byłam "zakołowana". Noc
to również koszmar, nie mogłam utrzymać nóg w bezruchu. Spałam ok. 2 godz.
Poprosiłam o zmianę leku i otrzymałam seronil, który brałam przez dłuższy
czas razem z permazyną (w razie potrzeby). Ale nie można generalizować.
Myślę, że to sprawa indywidualna. Na mnie Lerivon działał niekorzystnie, a
dla kogoś innego może mieć pozytywne działanie. Istotna sprawą jest też
dawkowanie. Pozdrawiam wszystkich.
Elizabeth.

6. Data: 2001-05-13 21:47:57

Od: "WieN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę mnie oświecić , gdyż ciekawa jestem przy czym "to" ma zastosowanie
Pozdro Iw.

7. Data: 2001-05-15 07:02:22

Od: Ina B. <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth wrote:

> [...]
> dla kogoś innego może mieć pozytywne działanie. Istotna sprawą jest też

hej !

a nie zaoserwowałaś u siebie przyrostu masy ciała ?
bo ja zaczełam go dopiero brać i już mi się wydaje, że przybyło
mi co najmniej 2 kg :-(

Ina

8. Data: 2001-05-15 08:47:55

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> a nie zaoserwowałaś u siebie przyrostu masy ciała ?
> bo ja zaczełam go dopiero brać i już mi się wydaje, że przybyło
> mi co najmniej 2 kg :-(
>
> Ina

2 to nie jest zle, mi przybylo niemal 13 w pare miesiecy, a miesiac po
zakonczeniu terapii mialem juz 6 mniej
nie lubie jesc, ale na tych lekach zarlem jak swinia, uspokoilo mi sie
dopiero po odstawieniu i po paru miesiacach wazylem juz tyle samo co przed
leczeniem
md

9. Data: 2001-05-15 19:54:57

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

WITAJ!
Nie, nie zaobserwowałam z tej prostej przyczyny, że za krótko go brałam.
Obecnie nie biorę żadnych leków. Pomogłam sobie czymś zupełnie innym.
Pozdrawiam i życzę zdrowia!

Elizabeth

Użytkownik Ina B. <b...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@...pl...

10. Data: 2001-05-16 10:20:14

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> Obecnie nie biorę żadnych leków. Pomogłam sobie czymś zupełnie innym.
> Pozdrawiam i życzę zdrowia!
>
> Elizabeth

a mozesz zdradzic, czym?

mat

Miekka woda
migrena, bóle głowy,problemy gastryczne-jakies rady
Re: Węzły
! Pomocy niemowle i lek luminel
Leki na paradontoze?