! Pomocy niemowle i lek luminel

1. Data: 2000-10-10 10:41:52

Temat: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Od: "Marcin Wróbel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Tydzień temu urodził mi się syn a dokładnie w czwartek czyli ma juz 5 dób.
Po urodzeniu pediatra zauważył że dziecko jest zbyt nad pobudliwe (ma nagłe
skurcze mięśni - ponoć z niedotlenienia ) i podają mu lek LUMINEL ( nie wiem
czy tak się pisze )
, w zasadzie nie dowiedziałem się wiele od lekarki na temat tego leku. Czy
ktoś z grupowiczów może mi udzielić jakieś informacji na ten temat, jakie
ten lek ma skutki uboczne , jak czesto można go podawać, i czy można tym
lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i psychiczny?

Z góry bardzo dziękuję

Marcin Wróbel
m...@p...onet.pl

2. Data: 2000-10-10 13:46:25

Temat: Re: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Od: Aldona Możdżyńska <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Wróbel" <m...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> [...]
> m...@p...onet.pl
>
> Luminal to silny lek uspokajający i nasenny, więc oczywiście trzeba b. uważać,
podając go tak małemu dziecku!
Donia

3. Data: 2000-10-10 19:09:44

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i

Nie jestem lekarzem.
Bylam u pediatry i poprosilam kiedys o lek uspakajajacy dla Malucha, bo
baaaaardzo bolesnie zabkowal. Prawie wcale nie spalismy wszyscy w
nocy. Przy okazji spytalam o luminal, bo podano takowy czopek, gdy
kiedys wyladowalismy w szpitalu. Pani pediatra odpowiedziala mi, ze to
lek psychotropowy i organizm przyzwyczaja sie do niego, wiec z biegiem
czasu trzebaby zwiekszac dawki. Zapisala nam Neospasmine.
"Wstap" na grupe pl.soc.dzieci :)
Iwa & 15m Marek
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-10-21 21:14:43

Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzucę swoje trzy grosze: nazywa się LUMINAL, oprócz uspokojenia powoduje
rozluźnienie mięśni (jest np. stosowany w padaczce), ale efektem ubocznym
jest senność, otępienie, gorszy rozwój ( a w zasadzie spowolniony)
psychoruchowy. Do tego rzeczywiście uzależnia i niszczy wątrobę. Lekarze
chyba nie będą faszerować tym dziecka w nieskończoność, a swoją drogą co
mówi neurolog? Agn.
Użytkownik Iwa <i...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rvphi$j7k$...@n...deja.com...
> [...]
> lek psychotropowy i organizm przyzwyczaja sie do niego, wiec z biegiem
> czasu trzebaby zwiekszac dawki. Zapisala nam Neospasmine.

Leki na paradontoze?
ile kosztuje usuniecie ciazy?
choroba Kellera -co to?
warunki podpisywania kontraktow z Kasami Chorych na 2001 rok
metoda batesa