Strona główna Grupy pl.sci.medycyna ! Pomocy niemowle i lek luminel

Grupy

Szukaj w grupach

 

! Pomocy niemowle i lek luminel

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 4


« poprzedni wątek następny wątek »


1. Data: 2000-10-10 10:41:52

Temat: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Od: "Marcin Wróbel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Tydzień temu urodził mi się syn a dokładnie w czwartek czyli ma juz 5 dób.
Po urodzeniu pediatra zauważył że dziecko jest zbyt nad pobudliwe (ma nagłe
skurcze mięśni - ponoć z niedotlenienia ) i podają mu lek LUMINEL ( nie wiem
czy tak się pisze )
, w zasadzie nie dowiedziałem się wiele od lekarki na temat tego leku. Czy
ktoś z grupowiczów może mi udzielić jakieś informacji na ten temat, jakie
ten lek ma skutki uboczne , jak czesto można go podawać, i czy można tym
lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i psychiczny?

Z góry bardzo dziękuję

Marcin Wróbel
m...@p...onet.pl





› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także

2. Data: 2000-10-10 13:46:25

Temat: Re: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Od: Aldona Możdżyńska <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Wróbel" <m...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Witam wszystkich !
>
> Tydzień temu urodził mi się syn a dokładnie w czwartek czyli ma juz 5 dób.
> Po urodzeniu pediatra zauważył że dziecko jest zbyt nad pobudliwe (ma nagłe
> skurcze mięśni - ponoć z niedotlenienia ) i podają mu lek LUMINEL ( nie wiem
> czy tak się pisze )
> , w zasadzie nie dowiedziałem się wiele od lekarki na temat tego leku. Czy
> ktoś z grupowiczów może mi udzielić jakieś informacji na ten temat, jakie
> ten lek ma skutki uboczne , jak czesto można go podawać, i czy można tym
> lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i psychiczny?
>
> Z góry bardzo dziękuję
>
> Marcin Wróbel
> m...@p...onet.pl
>
> Luminal to silny lek uspokajający i nasenny, więc oczywiście trzeba b. uważać,
podając go tak małemu dziecku!
Donia
>
>
>
>


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2000-10-10 19:09:44

Temat: Re: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

dziecko jest zbyt nad pobudliwe (ma
nagłe
> skurcze mięśni - ponoć z niedotlenienia ) i podają mu lek LUMINEL (
nie wiem
> czy tak się pisze )
> , w zasadzie nie dowiedziałem się wiele od lekarki na temat tego
leku. Czy
> ktoś z grupowiczów może mi udzielić jakieś informacji na ten temat,
jakie
> ten lek ma skutki uboczne , jak czesto można go podawać, i czy można
tym
> lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i
psychiczny?
>
> Z góry bardzo dziękuję
>
> Marcin Wróbel

Nie jestem lekarzem.
Bylam u pediatry i poprosilam kiedys o lek uspakajajacy dla Malucha, bo
baaaaardzo bolesnie zabkowal. Prawie wcale nie spalismy wszyscy w
nocy. Przy okazji spytalam o luminal, bo podano takowy czopek, gdy
kiedys wyladowalismy w szpitalu. Pani pediatra odpowiedziala mi, ze to
lek psychotropowy i organizm przyzwyczaja sie do niego, wiec z biegiem
czasu trzebaby zwiekszac dawki. Zapisala nam Neospasmine.
"Wstap" na grupe pl.soc.dzieci :)
Pozdrawiam
*******************************
Iwa & 15m Marek
*******************************


Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2000-10-21 21:14:43

Temat: Re: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzucę swoje trzy grosze: nazywa się LUMINAL, oprócz uspokojenia powoduje
rozluźnienie mięśni (jest np. stosowany w padaczce), ale efektem ubocznym
jest senność, otępienie, gorszy rozwój ( a w zasadzie spowolniony)
psychoruchowy. Do tego rzeczywiście uzależnia i niszczy wątrobę. Lekarze
chyba nie będą faszerować tym dziecka w nieskończoność, a swoją drogą co
mówi neurolog? Agn.
Użytkownik Iwa <i...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rvphi$j7k$...@n...deja.com...
> dziecko jest zbyt nad pobudliwe (ma
> nagłe
> > skurcze mięśni - ponoć z niedotlenienia ) i podają mu lek LUMINEL (
> nie wiem
> > czy tak się pisze )
> > , w zasadzie nie dowiedziałem się wiele od lekarki na temat tego
> leku. Czy
> > ktoś z grupowiczów może mi udzielić jakieś informacji na ten temat,
> jakie
> > ten lek ma skutki uboczne , jak czesto można go podawać, i czy można
> tym
> > lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i
> psychiczny?
> >
> > Z góry bardzo dziękuję
> >
> > Marcin Wróbel
>
> Nie jestem lekarzem.
> Bylam u pediatry i poprosilam kiedys o lek uspakajajacy dla Malucha, bo
> baaaaardzo bolesnie zabkowal. Prawie wcale nie spalismy wszyscy w
> nocy. Przy okazji spytalam o luminal, bo podano takowy czopek, gdy
> kiedys wyladowalismy w szpitalu. Pani pediatra odpowiedziala mi, ze to
> lek psychotropowy i organizm przyzwyczaja sie do niego, wiec z biegiem
> czasu trzebaby zwiekszac dawki. Zapisala nam Neospasmine.
> "Wstap" na grupe pl.soc.dzieci :)
> Pozdrawiam
> *******************************
> Iwa & 15m Marek
> *******************************
>
>
> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Leki na paradontoze?
ile kosztuje usuniecie ciazy?
choroba Kellera -co to?
warunki podpisywania kontraktow z Kasami Chorych na 2001 rok
metoda batesa

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

aA
Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?
dżołkoopinie...
Wybielanie zębów - proszę o rady
model optymalny...

zobacz wszyskie »



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X