Lewacka ruja i porubstwo!

11. Data: 2019-01-25 09:23:16

Temat: Re: Lewacka ruja i porubstwo!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> [...]
67.html

> na istnienie obcych w twoim swiecie :-]

A z tobą po co ja gadam, zaiste nie wiem.
Sio.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2019-01-25 14:07:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/01/2019 o 08:23, XL pisze:

67.html

> A z tobą po co ja gadam, zaiste nie wiem.
> Sio.

wez ta miotla i myszy pogon bo ci ZIARNO zezeraja

--
gazebo

13. Data: 2019-01-25 20:40:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-24 01:20, XL wrote:
> https://dorzeczy.pl/kraj/90938/konsul-rp-wydalony-z-
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

Po tym krzyku rozpaczy na Utoy'a, żaden kraj nie zrobił nic.
Reakcja Liroy'a nic tu nie da, ale dobre i to.
Wygląda, że pojechali po bandzie.
https://www.youtube.com/watch?v=0VpXZJmQoiw

14. Data: 2019-01-26 20:23:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
> [...]
b0QV02hhr4

> Po tym krzyku rozpaczy na Utoy'a, żaden kraj nie zrobił nic.
> Reakcja Liroy'a nic tu nie da, ale dobre i to.

Pomóżcie mi to zrozumieć...
Z jednej strony chcecie, aby obcokrajowcy w Polsce stawali się "Prawdziwymy
Polakami"
przez naukę języka polskiego, przyswajanie polskiej kultury, literatury, a z
drugiej, gdy
rządy niemieckie lub norweskie wymagają dokładnie tego samego od ludności
polskiej
w swoich krajach to wtedy jest krzyk i o pomoc do konsula wszyscy biegają??
Jak to jest?

15. Data: 2019-01-26 20:37:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 20:23, Pszemol wrote:
> [...]
> ludności polskiej
> w swoich krajach to wtedy jest krzyk i o pomoc do konsula wszyscy

to zajebiście proste jest.

W Polsce nie ma takiego prawa, które zabraniało by *xxxxx rodzicom mówic
do *xxxxx dzieci po *xxxxx-u.

// że, nie wspomne o odbieraniu dzieci rodzicom ze wzgledu na w/w.

*xxxxx - tu wstaw dowolną narodowość.

16. Data: 2019-01-26 23:24:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do *xxxxx dzieci po *xxxxx-u.
>
> // że, nie wspomne o odbieraniu dzieci rodzicom ze wzgledu na w/w.

No jasne, tu się zgadzamy, nie ma takiego prawa... jeszcze nie ma.

Ale przeczytaj posty XL i innych narodowców jak oni sobie wyobrażają
sobie "Prawdziwego Polaka" i czego oni oczekują od cudzoziemców
w Polsce... Ano, cytuję ideały traktowania cudzoziemców od XL:

"Do polskiego narodu należą spolszczeni Niemcy, Tatarzy, Ormianie, Cyganie
i Żydzi, jeśli żyją dla wspólnego ideału Polski. Murzyn lub czerwonoskóry
może zostać prawdziwym Polakiem, jeśli przejmie dziedzictwo duchowe
polskiego narodu zawarte w jego literaturze, sztuce, polityce i obyczajach
i jeśli ma niezłomną wolę do przyczyniania się do rozwoju bytu narodowego
Polaków".

Gdyby XL się mogła rządzić, to DOKŁADNIE TAKIE SAME PRAWA
zakazujące Ukraińcom w Polsce mówienia do dzieci po ukrainsku czy też
Kazachom czy innym nacjom mówienia do dzieci w ich ojczystym języku.
Musiałby chodzić (bez względu na wyznanie swoich rodziców) na katechezę
KRK w Polskiej szkole, musiałyby się uczyć polskiej literatury i polskiego
języka.
Ona chce w Polsce aby było tak jak w Norwegii czy Niemczech a jednocześnie
krzyczy że Polakom się w Norwegii czy u Niemców krzywda dzieje - ta sama
krzywda jaką chce na siłę wyrządzać obcokrajowcom w Polsce.

Teraz już rozumiesz moje pytanie? Potrafisz na nie odpowiedzieć z sensem?

17. Data: 2019-01-26 23:29:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2019-01-27 01:12:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 23:24, Pszemol wrote:
> [...]
> krzywda jaką chce na siłę wyrządzać obcokrajowcom w Polsce.
>
> Teraz już rozumiesz moje pytanie? Potrafisz na nie odpowiedzieć z sensem?

Nie martw sie. My tu w Polsce nie mamy takich tradycji.
Nacjonalizm polski, nigdy nie był ofensywny wobec sąsiadów.

19. Data: 2019-01-27 01:14:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 01:12, Ilona wrote:
> [...]
>

> Nie martw sie. My tu w Polsce nie mamy takich tradycji.
> Nacjonalizm polski, nigdy nie był ofensywny wobec sąsiadów.

//dodam tylko, że ta tolerancja, to efekt oddziaływania katolicyzmu.

20. Data: 2019-01-27 10:01:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> Nie martw sie. My tu w Polsce nie mamy takich tradycji.

Ale mamy histerię lewacką na ich temat.

> Nacjonalizm polski, nigdy nie był ofensywny wobec sąsiadów.

Za to bardzo czuły na zachowanie polskości.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Sonda :-)
Jest moc