Librix (czesc 2)

11. Data: 2006-12-08 00:30:02

Temat: Re: Librix (czesc 2)
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> wrote in message
news:1165369014.819348.30720@j72g2000cwa.googlegroup
s.com...

>Oto ble, ble, ble, ble, ble, ble zgacz zaproponował coś nowego i
>oryginalnego.

Zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew
--

Bluzgacz
GG:5015

12. Data: 2006-12-08 00:31:27

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> Znowu nie zdąrzył do kibla i posrał się na grupie.

Do kibla to nie zdazyl twoj stary i wszystko przyjela twoja mamuska,
"dzieki" czemu wydala na swiat takiego debila...

13. Data: 2006-12-08 00:33:21

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@n...hr> wrote in message
s.com...

>Każdy popełnia błedy. Najlepszym przykładem jest obecość na
>forum bluzgacza (celowo z małej litery)...

Jedziesz ze mna jak z gownem.
Nigdy nikt w tak niewielu slowach nie sprawil mi tak wielkiej przykrosci.

14. Data: 2006-12-08 00:59:27

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> wrote in message

> Właśnie All jeżeli czytasz, to potraktuj ten post jako aneks do
> części dyskusji - o możliwościach przewidywania implikacji
> naszych działań. Bo to ciekawy przykład. Przecież Librix
> najprawdopodobniej nie zakładał, że tak głęboko wedrze się
> w świadomość Bluzgacza, że zacznie w niej żyć odrębnym życiem.;)
> A to może być tylko czubek góry lodowej. Bo na ilu jeszcze
> osobowościach krucjata Librixa mogła wywrzeć niezatarte piętno.
> Zmienić egzystencje np. pchnąć w alkoholizm lub w kierunku życia
> konsekrowanego. Nie staram się wartościować.:)

Zabawne.

15. Data: 2006-12-08 09:35:50

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew

O, patrzcie, bluzgacz wreszcie zasnąąąąąąąąąąął!!!!!!!

Pozdrawiam,
Maja

16. Data: 2006-12-08 09:49:31

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Oooo, widze ze tani podrywacz usenetowy przyszedl.
> Kiedy czytam twoje wypociny to wylania mi sie obraz nieudacznika i eleganta
> za dyche.
> Udalo ci sie juz w koncu jakas pizde na usenecie sciemnic?

Zapewne nie jedną. A co, zazdrościsz???

> [...]
> Czy nadal probujesz swoich sil i swoimi slodko-pierdzacymi kurwa tekstami, z
> ktorych wylania sie jalowy osobnik bez ikry zagadujesz nadal jak taka meska
> pizda do panienek?
> Tylko uwazaj, zebys czasem za mocnego slowa nie uzyl w ktoryms zdaniu, bo
> jeszcze ktos zle cie odbierze i sie zalamiesz zlamany fiucie.

Takie niedowartościowanie i zakompleksienie przez Ciebie przemawia,
że aż cuchnie na kilometr.

Pozdrawiam,
Maja

17. Data: 2006-12-08 15:59:20

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Długo mnie nie było na tym forum więc sorry że nie odpowiadałem,
chciałem wam powiedzieć że pewne pytanie w tej sprawie zostało
zadane a teraz czeka na odpowiedź.

Pozdrawiam
Librix

18. Data: 2006-12-08 16:01:36

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma co podawać w wątpliwość moje dobre chęci

Pozdrawiam
Librix

19. Data: 2006-12-08 16:01:41

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2006-12-09 23:01:45

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> wrote in message
ps.com...

>Takie niedowartościowanie i zakompleksienie przez Ciebie przemawia,
>że aż cuchnie na kilometr.

Wymyj pizde to przestanie cuchnac w twoim otoczeniu.
Swieta dopiero za 2 tygodnie, wiec to co czujesz to nie karp.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - moim drugim domem

Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach
słówko
Maciej Kot. Barwy a pory roku
Maciej Kot. Analiza półkul mózgowych.Osobowość artystyczna.