słówko

1. Data: 2006-12-05 14:54:15

Temat: słówko
Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zauważyliście jakim wspaniałym słowem jest słowo &#8222;pieprzyć&#8221;?

Można pieprzyć kochankę &#8211; kojarzy się miło, aczkolwiek słowo &#8222;miło&#8221;
nie jest
tutaj może najlepszym słowem.
Gdy jednak sprawa pieprzenia kochanki dojdzie do żony, słowo "pieprzenie" może
nabyć innego znaczenia, szczególnie gdy to nie mąż żonę, tylko żona męża będzie
pieprzyć.
Bo pieprzenie męża, w przeciwieństwie do pieprzenia żony nie oznacza nic
miłego.

Można też pieprzyć szefa i szef może pieprzyć. Tyle, że pieprzenie szefa od
pieprzenia szefa, różni się jak niebo od ziemi, a przyjemność od gwałtu.
I sprawy też można pieprzyć na dwa różne sposoby.

Aska
Pieprząca o głupotach podczas pieprzenia popieprzonej pracy.

PS. Do czego prowadzi pieprzenie?

2. Data: 2006-12-05 19:12:55

Temat: Re: słówko
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab wrote:
> [...]
>

> Aska
> Pieprząca o głupotach podczas pieprzenia popieprzonej pracy.

Dziś rano dyskutowaliśmy z koleżanką o "inteligentnych" proszkach do
prania, jesteś jednym z nich?

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

3. Data: 2006-12-06 12:00:31

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jbaskab" w news:718e.000000c3.45758816@newsgate.onet.pl...
/.../

> Aska
> Pieprząca o głupotach podczas pieprzenia popieprzonej pracy.
>
> PS. Do czego prowadzi pieprzenie?

;))... nie poznaję Cię jbaskab.

Czyżby skutki jakiegoś nieuchronnego zderzenia ze słu pkiem?
;)

Serdecznie
All

[psprv. IW - odpowiem przy sobocie...]

4. Data: 2006-12-06 16:22:08

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab w news:718e.000000c3.45758816@newsgate.onet.pl napisał(a):

> PS. Do czego prowadzi pieprzenie?

Do pikanterii.

pozdrawiam
Greg

5. Data: 2006-12-06 17:47:40

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> /.../

> ;))... nie poznaję Cię jbaskab.
>
> Czyżby skutki jakiegoś nieuchronnego zderzenia ze słu pkiem?

Nie poznajesz mnie?:) To chyba dobrze.
stałość i przewidywalność ponoć prowadzi do nudy.

I nie, nie jest to efekt zderzenia ze słupkiem.
Choć jest to efekt zderzenia się z pewną niemożnością.
Kiedy to, na czym Ci zależało okazało się być ułudą
a punktem wyjścia, aby funkcjonować normalnie stało się to "pieprzyć"
Dystans.
Czasami trzeba.
W stuacji gdy funkcjonujesz na zasadzie górka/dół

Aska

6. Data: 2006-12-06 17:47:53

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-12-06 17:48:07

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-12-06 18:09:52

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jbaskab wrote:
>>
> Dziś rano dyskutowaliśmy z koleżanką o "inteligentnych" proszkach do
> prania, jesteś jednym z nich?

Nie odpowiem Ci. To Ty dyskutowałes z kolezanką, nie ja;)

Aska

9. Data: 2006-12-06 19:46:06

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab napisał(a):

> Kiedy to, na czym Ci zależało okazało się być ułudą
> a punktem wyjścia, aby funkcjonować normalnie stało się to "pieprzyć"

czy ty aby nie pracujesz w jakiejś korporacji kochanieńka?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

10. Data: 2006-12-06 19:47:03

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab napisał(a):

> Można też pieprzyć szefa i szef może pieprzyć.

wiedziałąś o łyżwińskim, przyznaj sie!

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

Maciej Kot. Barwy a pory roku
Maciej Kot. Analiza półkul mózgowych.Osobowość artystyczna.
test
Maciej Kot. Sztuka leczenia kolorem
Zarządzanie czasem - Covey czy Seiwert