Librix (czesc 2)

41. Data: 2006-12-10 15:51:26

Temat: Re: Librix (czesc 2)
Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 16:45:06 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ty też ruchaj, ale proszę ... nie pierdol :)

W ogóle, czy jedynie w Twoich wątkach ?
I kto będzie rozstrzygał, co jest
pierdoleniem, a co nim nie jest ?

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

arja()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

42. Data: 2006-12-10 16:11:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arja ()" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> ?? Czyli co, mam sobie sam wetknąć w dupsko pręta ? :o)
> I czy jednak też chciałbyś mieć możliwość obrony
> przed gwałcicielem..., no choćby zamknięcia
> drzwi swojego pokoju... i wyrzucenia jego
> spermy-słowa na zewnątrz ?

Ja bym poszedł dalej. Jeśli uzasadniać "administrowanie wątków" analogią do
ochrony przed gwałcicielami - to możnaby tę analogie rozbudować o jakieś
elementy ... nie wiem ... oddziałujące współczulnie. Proponuję nie ograniczać
się w niej do ochrony siebie, możnaby wprowadzić jakieś dzieci. Wiadomo - dzieci
są bezbronne i niewinne - każdy współczuje krzywdzonym dzieciom. Tak więc
możnaby ująć to tak:
Czy w obronie siebie i swoich dzieci, nie powinno się mieć możliwości zamknięcia
drzwi do pokoju w obronie przed gwałcicielem ???
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

43. Data: 2006-12-10 16:25:22

Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 17:11:21 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ja bym poszedł dalej. Jeśli uzasadniać "administrowanie wątków" analogią do
> ochrony przed gwałcicielami

Dokładnie o to mi chodziło.

>- to możnaby tę analogie rozbudować o jakieś
> elementy ... nie wiem ... oddziałujące współczulnie. Proponuję nie ograniczać
> się w niej do ochrony siebie, możnaby wprowadzić jakieś dzieci.

Czyli podwątki ? :o)
Zgoda, choć tu pojawiają się schody...
Ale chyba lepsze to od gwałtów, tak ?

> [...]
> Czy w obronie siebie i swoich dzieci, nie powinno się mieć możliwości zamknięcia
> drzwi do pokoju w obronie przed gwałcicielem ???

Zgoda, widzisz w tym coś zdrożnego ?

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

arja ()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

44. Data: 2006-12-10 16:29:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle, czy jedynie w Twoich wątkach ?

Chodzi o ruchanie, czy niepierdolenie ?

> I kto będzie rozstrzygał, co jest
> pierdoleniem, a co nim nie jest ?

Opinia publiczna.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

45. Data: 2006-12-10 17:25:06

Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 17:29:25 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Chodzi o ruchanie, czy niepierdolenie ?

Prawdę mówiąc odniosłem się do pierdolenia,
chyba że coś źle zrozumiałem, to się chętnie
zaraz poprawię.

> Opinia publiczna.

Zgoda.
Ale czy ona zechce zagłosować ?
I czy zwykła większość głosów wystarczy,
czy będziemy stosowac jakies skomplikowane wzory
zachowania proporcji ?

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

arja ()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach
słówko
Maciej Kot. Barwy a pory roku
Maciej Kot. Analiza półkul mózgowych.Osobowość artystyczna.