Librix (czesc 2)

31. Data: 2006-12-10 14:42:01

Temat: Re: Librix (czesc 2)
Od: yoshi <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E a myslałem ze doktor lub profesor anonimowo po godzinach :) Pozdro

32. Data: 2006-12-10 14:43:35

Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 13:53:58 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Azrael ()" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jestem za tym, aby administrator wątku miał jeszcze większe prawa niż
> proponujesz. Mianowicie miałby prawo wyruchać każdego, kto w jego wątku napisze.

Jak to ? :o)

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

arja ()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

33. Data: 2006-12-10 14:53:19

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arja ()" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jak to ? :o)

"Jak to ?" - to będzie pytał wyruchany :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
O kurwa - to wątek Bluzgacza !! Spierdalam zanim się zorientuje :)

34. Data: 2006-12-10 15:17:15

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"yoshi" <y...@w...pl> wrote in message news:elh6bo$bmv$2@opal.futuro.pl...

>E a myslałem ze doktor lub profesor anonimowo po godzinach :) Pozdro

Hehe, dobre!
--

Bluzgacz
GG:5015

35. Data: 2006-12-10 15:20:09

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Jestem za tym, aby administrator wątku miał jeszcze większe prawa niż
> proponujesz. Mianowicie miałby prawo wyruchać każdego, kto w jego wątku
> napisze.

Myslisz ze chcialbym Cie wyruchac?
Ale ogolnie pomysl dobry, bede tworzyl wiecej watkow w ktorych beda pisac
lachy i od razu ruchansko.
Poza takimi staruchami i popierdolonymi idiotkami jak Hania i tym podobne,
ktore krytycznie sie o mnie wyrazaly w tym watku,.

36. Data: 2006-12-10 15:25:27

Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 15:53:19 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> "Jak to ?" - to będzie pytał wyruchany :)

I Ty byś był do tego zdolny ? :o)
Ok., wiedzę, że tak...

Ale nie lubisz, jak się gwałcony broni ?
Czy też właśnie lubisz i dlatego nie jest
w twoim interesie, by mógł zamknąć przed Tobą
drzwi albo Cie po prostu wyrzucić ze swojego domu ?

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S.
> O kurwa - to wątek Bluzgacza !! Spierdalam zanim się zorientuje :)

Jak to ? Jesteś niekonsekwentny, ale dlaczego ? :o)

aeja ()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

37. Data: 2006-12-10 15:26:39

Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 16:20:09 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Poza takimi staruchami i popierdolonymi idiotkami jak Hania i tym podobne,
> ktore krytycznie sie o mnie wyrazaly w tym watku,.

Twórz i ruchaj, brat, to przecież zgodne z naturą
ewolucji materii-energii :o)

arja ()
--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

38. Data: 2006-12-10 15:42:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy też właśnie lubisz i dlatego nie jest
> w twoim interesie, by mógł zamknąć przed Tobą
> drzwi albo Cie po prostu wyrzucić ze swojego domu ?

A powiedzcie gaździno jaka pogoda bedzie na święta :)

> Jak to ? Jesteś niekonsekwentny, ale dlaczego ? :o)

Z założenia.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

39. Data: 2006-12-10 15:45:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twórz i ruchaj, brat, to przecież zgodne z naturą
> ewolucji materii-energii :o)

Ty też ruchaj, ale proszę ... nie pierdol :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

40. Data: 2006-12-10 15:50:01

Od: "arja ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 16:42:47 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> A powiedzcie gaździno jaka pogoda bedzie na święta :)

?? Czyli co, mam sobie sam wetknąć w dupsko pręta ? :o)
I czy jednak też chciałbyś mieć możliwość obrony
przed gwałcicielem..., no choćby zamknięcia
drzwi swojego pokoju... i wyrzucenia jego
spermy-słowa na zewnątrz ?

Twoje zdrówko !
c["]

arja ()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach
słówko
Maciej Kot. Barwy a pory roku
Maciej Kot. Analiza półkul mózgowych.Osobowość artystyczna.