Liebherr czy Amica

1. Data: 2002-06-06 09:08:48

Temat: Re: Liebherr czy Amica
Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem bywa tak, ze masz sporo wysokich rzeczy. Zamiast wywalac jedna
polke
> wole je poprzekladac. Wiecej sie zmiesci.

Jestem szczesliwym posiadaczem Liebherra KSD 3142 ..ale dopiero od 2 tyg.
Wczesniej rozważałem AMIC'e czyli sytuacja podobna, wiec wnioski:

***dot. cytat na górze***: dlatego m.in. kupilem Liebherra za jego ergonomie
właściwie "w każdym calu". Jest np. półka dzielona - przecięta na pół co
pozwala bez specjalnych kobinacji złożyć ją do połowy i postawić rzeczy
wyższe bez wyciągania wszystkich rzeczy z lodówki i żąglowania półkami .
Jak często mi sie to przyda....jak na 2 tyg to skorzystałem już 3 razy , no
chyba nieżle :)

Klamiki!!!! Polecam każdemu kto planuje zakup lodówki...kojarzycie pierwszy
moment przy otwieraniu drzwi lodówki...takie jakby zassanie? Ile razy spadło
mi coś na ziemi bo żle trzymałem i nie mogłem otworzyć lodówki (POLAR), no i
lądujący na ziemi flakon, który stał na lodówce jak oddessanie było zbyt
gwałtowne?
Liebherr (siemens chyba też) ma rączke/klamke ktora delikatnie na początku
otwierania odsówa drzwi tak że otworzyć lodówke moge małym palcem. TO JEST
DLA MNIE NAJLEPSZY URZYTKOWO "BAJER"

Co do głośności....czasami tyknie przy włączaniu (powiedzmy tak jak kontakt
od światła ) ale poza tym tylko delikatnie w tle "syczy" (nie wiem czy jest
to dobre słowo dzwiekonasladzowcze ale inne nie przychodzi mi do głowy)

tyle po 2 tyg. :))

Pozdrawiam

bar'D

1. Data: 2002-06-06 09:42:56

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bar'D" <d...@h...pl> wrote in message news:adn8r4$3ei$1@news.tpi.pl...

> ***dot. cytat na górze***: dlatego m.in. kupilem Liebherra za jego
ergonomie
> właściwie "w każdym calu". Jest np. półka dzielona - przecięta na pół

To akurat bardzo fajny patent.

> [...]
pierwszy
> moment przy otwieraniu drzwi lodówki...takie jakby zassanie? Ile razy

Ten problem odpada w przypadku lodowek do zabudowy. Wiec patent calkowicie
zbedny.

> Co do głośności....czasami tyknie przy włączaniu (powiedzmy tak jak
kontakt
> od światła )
Jezeli akurat jestem przy lodowce, to owszem slychac cos jakby pykniecie.
Kiedy nie byla zabudowana pykniecie bylo bardziej slyszalne.

ale poza tym tylko delikatnie w tle "syczy"
Odkad jest zabudowana nic nie zlysze.

Moja to Amica, zeby nie bylo watpliwosci. Kosztowala 1400 zl. Lodowka
Liebherr nie do zabudowy, ale bardzo podobna do mojej 2800. A sprzet do
zabudowy jest drozszy. Dla jednego patentu - tych skladanych polek- jakos
nie chcem wydawac drugi raz tyle.
Pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2002-06-06 14:00:55

Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norman" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> No to ja tradycyjnie już polecę gorenje.

Może użytkujesz suszarkę Gorenje , podobno rewelacyjne jakościowo i cenowo.
Szukam kogoś kto by coś więcej powiedział.

Pozdrawiam Stefania

1. Data: 2002-06-06 14:08:23

Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Liebherr nie do zabudowy, ale bardzo podobna do mojej 2800. A sprzet do
> zabudowy jest drozszy. Dla jednego patentu - tych skladanych polek- jakos

Male sprostowanie. Mam Liebherra do zabudowy i kosztowal 2500 :-/

--
Pete

1. Data: 2002-06-06 16:21:20

Od: "Norman" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefania" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Norman" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> Może użytkujesz suszarkę Gorenje , podobno rewelacyjne jakościowo i
cenowo.

Tylko lodówkę.

Norman

1. Data: 2002-06-07 07:25:31

Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest np. półka dzielona - przecięta na pół

> To akurat bardzo fajny patent.

A ile jest w AMICE możliwości ustawienia półek bocznych i głównych?? (to
dlategop nie kupiłem AMICi)
No i sposób montażu półek na plastikowych haczykachsprawiał wrażenie mało
solidnego. (to tylko wrażenie bo ocenić nie miałem okazji)

> pierwszy
> spadło
>
> Ten problem odpada w przypadku lodowek do zabudowy. Wiec patent calkowicie
> zbedny.
Nie rozumiem czemu zbędny?? Niedogodnosć pozostaje! Mimo że obudowana. Nie
wiem jak wygląda Liebherr do zabudowy i czy ma mechanizm wspomagający
otwieranie drzwi bo akurat szukałem wolnostojącą.

> kontakt
> Jezeli akurat jestem przy lodowce, to owszem slychac cos jakby pykniecie.
> Kiedy nie byla zabudowana pykniecie bylo bardziej slyszalne.

Jakbyś obudowała steropianem, wypusciła wentylacje lodówki bezposrednio do
szybu wentylacyjnego nie słyszałabys nic!!!!
Tematem postu nie byla lodówka do zabudowy a ogólnie lodówka!!!!

> ale poza tym tylko delikatnie w tle "syczy"
> Odkad jest zabudowana nic nie zlysze.

Gratuluje !!

> Moja to Amica, zeby nie bylo watpliwosci. Kosztowala 1400 zl. Lodowka
> Liebherr nie do zabudowy, ale bardzo podobna do mojej 2800.

Bardzo łatwo porównać cene lodówek na zasadzie porównuje dwie lodówki białe
:)
A jakie modele zostały porównane?

Mój model SD3142 kupiłem (w sklepie żeby nie było wątpliwości) za 1720 zł
(brutto)
http://www.aged.com.pl/www_Aged/KSD3142.html

Pozdrawiam

bar'D

1. Data: 2002-06-07 08:00:10

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bar'D" <d...@h...pl> wrote in message news:adpn5f$5b4$1@news.tpi.pl...
> No i sposób montażu półek na plastikowych haczykachsprawiał wrażenie mało
> solidnego. (to tylko wrażenie bo ocenić nie miałem okazji)

No to tylko wrazenie.Haczyki sa naprawde mocne, sprawdzone
organolepstycznie.

> Nie rozumiem czemu zbędny??

Lodowki do zabudowy maja plyte na drzwi do ktorej jest przykrecany uchwyt,
za ktory sie lodowke otwiera. Lodowkja jest zamontowana w szafce, ktora ani
drgnie podczas otwierania czy zamykania lodowki.

> Tematem postu nie byla lodówka do zabudowy a ogólnie lodówka!!!!
No wiec lodowka do zabudowy tez jest lodowka ogolnei. Ale ok nie ma o co
dzial wytaczac ;-)

> Mój model SD3142 kupiłem (w sklepie żeby nie było wątpliwości) za 1720 zł
> (brutto)

Nie wiem jaki mam model, nie mam pamieci do cyfr. W moim przypadku lodowka
wolnostojaca odpadala. Mam wneke w scianie. Musialam zrezygnowac z 2-letniej
lodowki Candy wolnostojace, z ktorej bylam bardzo zadowolona, bo byla cicha
i miala mozliwosc regulacji polek.
Jak juz ktos napisal za lodowke do zabudowy Liebherr zaplacil 2500. To i tak
sporo wiecej niz 1400 zl. Za 10 lat to kazda lodowka jest starym rupieciem,
zuzytym, brzydkim i wogole. Gdyby nie wiem jak o nia dbac w srodku wyglad
sie zmieni, pozolknie no i ogolnie bedzie fe. Wole kupic druga za mniejsze
pieniadze. Ale kto co lubi.

Joanna

1. Data: 2002-06-07 08:11:53

Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie zmieni, pozolknie no i ogolnie bedzie fe. Wole kupic druga za mniejsze

To ja napisalem o kwocie 2500. Ale, jak napisał bar'D, nie można porownywac
lodowek tylko biorac pod uwage cene.
Jakos, szukajac lodowki do zabudowy, nie moglem trafic na Amike w cenie o
interesujacych mnie parametrach w takiej jak Ty piszesz cenie.
Ja szukalem min, 180 cm wysokosci + szklane pólki + możliwosc regulacji półek.
I takiej Amiki poniżej 2000 nie spotkalem :-(

--
Pete

1. Data: 2002-06-07 08:57:23

Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ani
> drgnie podczas otwierania czy zamykania lodowki.

Tak ale tu chodzi o coś innego: tzw. Efekt zassania sie drzwi, żeby lodówka
była szczelna i dobrze termoizolowana efekt ten powinien być dość silny (to
zaleta),ale przy otwieraniu to raczej wada (przynajmniej w pierwszej fazie).
Klamka w mojej lodówce ma taką dzwignie która na początku uchyla drzwi przez
co ten efekt nie wystepuje. Otwierając za drzwi (też mogę i lodówka ani
drgnie) muszę sie troche nasilować (powiedzmy że pies nosem to lodówki
raczeuj nie otworzy , a starego polara otwierał :) , a jakby uzył klamki to
by otworzył :)

> [...]
> sie zmieni, pozolknie no i ogolnie bedzie fe. Wole kupic druga za mniejsze

Podobnie myslałem analizując zurzycie prądu (klasy energetyczne) i
stwierdziłem
że jednak rużnica między klasą A i B jeżeli nawet mi sie kiepsko opłaca to
opłaca sie środowisku :)
A co do lodówki to czytałem gdzies ze po 5 latach staje sie wylegarnią
bakterii :( ale co tam
widzialem lodówki po 20 latach użytkowania i chlodzily a jedzenie nie
wychodzilo samo z lodowki

Pozdrawiam i Miłego Uzytkowania !!
bar'D

1. Data: 2002-06-07 08:57:44

Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jakos, szukajac lodowki do zabudowy,

Wiem powiecie że sie czepiłem klamek, ale moja ciekawość nie zna granic...
Masz jakiś dodatkowy mechanizm do otwierania poza standardowymi szynami do
obudowy?

bar'D

wiertarka Bosch
Kolor BUK.