Lierac UV Lieractiv

1. Data: 2003-12-26 11:41:38

Temat: Lierac UV Lieractiv
Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostałam ten kremik w prezencie.
Mam cerę mieszaną obecnie dość przesuszoną i zastanawiam się czy ten kremik
będzie dla mnie dobry? Czy nie będzie zatykał porów?
Może któraś z Was go używała i podzieli się ze mną wrażeniami.
Pozdrawiam Karolina:)

1. Data: 2003-12-26 16:55:31

Temat: Re: Lierac UV Lieractiv
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam cerę mieszaną obecnie dość przesuszoną i zastanawiam się czy ten
kremik
> będzie dla mnie dobry? Czy nie będzie zatykał porów?

myślę, że będziesz zadowolona- zawiera sporo substancji nawilżających,
powinien mieć przyjemną konsystencję (zawiera silikony), chroni przed
słońcem, chociaz spf mógłby być wyższy, ma sporo przeciwutleniaczy, więc
powinien dobrze chronić skórę. nie widzę w nim substancji bardzo
sprzyjających zatykaniu sie porów

1. Data: 2003-12-26 22:24:27

Temat: Re: Lierac UV Lieractiv/ do Just:))
Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> słońcem, chociaz spf mógłby być wyższy, ma sporo przeciwutleniaczy, więc
> powinien dobrze chronić skórę. nie widzę w nim substancji bardzo

Ślicznie dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)
Skoro tak mi pomogłaś to zapytam Cię jeszcze o kremik pod oczka.Mam wrażliwe
oczka 24-letnie z cieniami :( Chciałabym sobie kupić jakiś dobry kremik
nawilżający i przeciwdziałający "kurzym łapkom".Na razie ich nie mam ale mam
takie cienkie kreseczki pod źrenicami (mam nadzieję ża coś z tego
zrozumiesz ;)Używałam Diopticerne Lierac'a ale nie działał na moje rodzinne
cienie:( Z okazji gwiazdki chcę zaszaleć i może kupić coś z wyzszej półki:)
Pozdrawiam Karolina:)

1. Data: 2003-12-27 22:15:16

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro cienie są rodzinne, to proponuję zaopatrzyc się w dobry korektor.
ale jeśli upierasz się z nimi walczyć kremowo, to mozesz wypróbować Active C
la roche posay (weź najpierw próbkę) lub Cernor (opis na wizażu w newsach)-
oba z apteki.

1. Data: 2003-12-27 22:26:42

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<>Z okazji gwiazdki chcę zaszaleć i może kupić coś z wyzszej półki:)

ja tez mam "rodzinne" cienie a na dodatek problemy z nerkami powoduja ze te
cienie wogle uporczywie sie trzymaja. Korektory wysiadaja wiec kupilam
Biotherm hydra detox, byc moze to nie jest najlepsze rozwiazanie, ale
ostatnio jeszcze nasilily mi sie okresy kiedy pracowalam po nascie godzin i
malo spalam co dodalo jeszcze cieniom intensywonosci a dzieki biothermowi
moge sie rano pokazac mezowi i ludziom, cienie sa, ale delikatniejsze. Skora
po tym kremiku jest ladniej nawilzona, jak uzywa sie tylko tyle ile "wypada"
z dozownika to krem sie ladnie wchlania. I jezeli chodzi o mnie to uwazam ze
dobrze sobie radzi, bo z tymi cieniami walcze jakies 10 lat i spobowalam
wielu kosmetykow, jak narazie to jedyny ktory cokolwiek pomogl ;)
A cena tez nie zabija, w sepchorze kosztowal 155 zl
pozdr
ps. aha na wizazu dosc dobrze niektorzy sie o nim wypowiadali co spowodwalo
moje zainteresowanie :)

1. Data: 2003-12-28 13:23:32

Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki ogromne za rady :)))
Muszę zdobyć próbki i zaczynam testowanie ;))
Pozdrawiam Karolina:))

problem
Łupież pstry
podklad Vischy