Lift dynamic YR

1. Data: 2003-01-06 23:21:09

Temat: Lift dynamic YR
Od: "cerkasia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tym specyfiku czy jest skuteczny?
Czy ktoras uzywala preparatu do biustu YR?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-07 09:58:37

Temat: Odp: Lift dynamic YR
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras uzywala preparatu do biustu YR?

ja właśnie go sobie zakupiłam w niedzielę. Mam nadzieję, że przyniesie
jakieś efekty :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-07 17:24:43

Temat: Re: Lift dynamic YR
Od: "Ania" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem tak okropne swedzace uczulenie i jakies krostki po tym i nic nie
pomoglo:( Ania
Użytkownik cerkasia <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avd2uv$1rl$...@S...icm.edu.pl...

1. Data: 2003-01-07 22:00:55

Od: "Salan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywałam lift dynamic zelu termowyszczuplajacego - polecam, baaaardzo fajne
uczucie a efekt - skóra zdeecydowanie gładsza :)))
A co do preparatu do biustu - tez mialam i mogę polecić- fajniunio się
wchłania i skóra jest po nim bardzo delikatna i mila w dotyku, no taka
gładziutka po prostu. Tak więc polecam (zreszta w ogole YR daje radę :) )
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-01-07 22:11:57

Od: "cerkasia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem po nim strasznie czerwona i swedzi mnie skora myslalam ze to
jakies uczulenie.
Pozdrawiam Kasia

usta :(
Domowy fryzjer :)