cellulit po raz....

1. Data: 2003-01-06 14:55:30

Temat: cellulit po raz....
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

mam problem. Nigdy nie mialam wiekszych klopotow z cellulitem, ale
ostatnio mi sie niestety zaczely!:(
Pije czerwona herbatke, duzo wody, jem owoce, ruszam sie (niczego nie
trenuje, ale chodze na dlugie spacery, cwicze troche w domu, jak jest
snieg, jezdze bna nartach), masuje sie gabka.. A cellulit mam i to mam
wrazenie , ze sie powieksza! Czy znacie jakies dobre kosmetyki, moga byc
nawet z tych drozszych, jestem w stanie wydac na to ponad stowe, jak
bedzie trzeba... Pomozcie, blagam.

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2003-01-06 19:41:36

Temat: Re: cellulit po raz....
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wysoka" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> mam problem. Nigdy nie mialam wiekszych klopotow z cellulitem, ale
> ostatnio mi sie niestety zaczely!:(
Tak bez powodu? troche dziwne. Moze zaczelas stosowac pigulki
antykoncepcyjne?

1. Data: 2003-01-07 07:09:28

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety u mnie nic nie pomaga,żadne kremy Vichy i inne tam Erisy
Wydaje mi sie że najlepszy jest sport, głownie plywanie,kraulem -aż czuć jak
"rusza" Ci sie skóra na udach!

aQa

1. Data: 2003-01-07 15:03:05

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

> Tak bez powodu? troche dziwne. Moze zaczelas stosowac pigulki
> antykoncepcyjne?

Stosuje juz od trzech lat, wiec to raczej nie wchodzi w gre....
Jesli chodzi o plywanie, to ze wzgledu na zdrowie nie mam teraz
mozliwosci, moze latem, wiosna...
pozdrawiam,
Wysoka

1. Data: 2003-01-08 15:24:51

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umasaz, masaz, masaz i jeszcze raz masaz!!!!!! a zwlaszcza polecam
endermologie, ktory jest wykonywany w gabinetach kosmetycznych-po 16
zabiegach efekt murowany, tylko te koszta..... W kazdym badz razie
polecam zakupienie jakiejs szorstkiej gabki i codziennie masowanie.

1. Data: 2003-01-09 10:51:45

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita <d...@t...pl> wrote:
> [...]
> zabiegach efekt murowany, tylko te koszta..... W kazdym badz razie
> polecam zakupienie jakiejs szorstkiej gabki i codziennie masowanie.

A co zrobic jesli ktos ma kruche naczynka krwionosne ... :(

Tak z ciekawosci zapytam jak wygladaja od strony technicznej takie
zabiegi u kosmetyczki czy masazysty?

Pozdrawiam,
Evik

SPOTKANE- KRAKÓW??