Ligustr złoty na żywopłot - warto?

1. Data: 2007-09-08 14:55:04

Temat: Ligustr złoty na żywopłot - warto?
Od: krzysiek <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chciałbym zrobić żywopłot z ligustra złotego (Aureum).
Przewodniki ogrodnicze przestrzegają, że jest on wrażliwy na mróz.
Jak rośnie ten gatunek w okolicach Wrocławia? Czy warto sobie zawracać
głowę?
Miejsce jest średnio osłonięte - ogródki działkowe i pola - brak
wysokich drzew.

2. Data: 2007-09-08 16:49:21

Temat: Re: Ligustr złoty na żywopłot - warto?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, chciałbym zrobić żywopłot z ligustra złotego (Aureum).

We Wrocławiu jest ciepło, możesz sadzić.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-09-17 11:25:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> We Wrocławiu jest ciepło, możesz sadzić.
> Pozdrawiam.Mirzan

A czy taki ligustr ładnie się prezentuje jako żywopłot? Ja widziałam
tylko małe sadzonki w sklepach ogrodniczych i jakoś trudno mi go sobie
wyobrazić w większej masie.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-09-17 11:56:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A czy taki ligustr ładnie się prezentuje jako żywopłot? Ja widziałam
> tylko małe sadzonki w sklepach ogrodniczych i jakoś trudno mi go sobie
> wyobrazić w większej masie.

Ligustr zawsze prezentuje się ładnie.
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/jesien06/photos/
photo_7.html

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

formowanie głogu szczepionego Paul's Scarlet
Nie wiem dlaczego od 3 lat nie ....
Bruk debowy ..
NAWIASEM
wiosna?