Lilia 'Mandarin'- kolejne nadmiary

1. Data: 2004-08-03 16:57:13

Temat: Lilia 'Mandarin'- kolejne nadmiary
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dzisiejszym wypadzie do ogrodu, stwierdzam nadmiary cebul ww. lilii.
Barwa kwiatów pomarańczowoczerwona, pędy grube, po 8-12 kwiatów na pędzie.
Nie choruje, nie wymarza.
Mam nadzieję, że znajdą się chętni tak samo jak na moje czerwone liliowce.
A żeby była równowaga w przyrodzie, to dziś znowu kupiłam czerwonego, tym
razem pająka, ale jak najbardziej świadomie :). W dodatku spotkałam
poszukiwaną Tellimę grandiflora 'Rubra'.
Pasjonatom kolorowych liści powiem, że pojawiła się białoobrzeżona Yucca
filamentosa 'Bright Edge'.

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2004-08-04 06:56:02

Temat: Re: Lilia 'Mandarin'- kolejne nadmiary
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):
> [...]
> Nie choruje, nie wymarza.
> Mam nadzieję, że znajdą się chętni tak samo jak na moje czerwone liliowce.

Oj, jasne że tak. Ale ja nie będę miała raczej nic na wymianę :( Mogę
zapłacić. Chyba że stewię- bo fajnie się ukorzenia. Ale nie wiem czy to
jakiś rarytas.

> A żeby była równowaga w przyrodzie, to dziś znowu kupiłam czerwonego, tym
> razem pająka, ale jak najbardziej świadomie :).

Eeee....jakąś odmianę tarantuli??

> Z pozdrowieniami, Maria

Pozdrawiam
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

3. Data: 2004-08-04 14:03:05

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ceog5g$p2k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Nie choruje, nie wymarza.
> Mam nadzieję, że znajdą się chętni tak samo jak na moje czerwone liliowce.

Ja bym byla bardzo chetna, ale nie mam za bardzo nic na wymiane, bo moj
ogrodek ma dopiero rok.
Moze moglabym Ci zaplacic za te cebule?
Magda

4. Data: 2004-08-04 14:34:34

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości

> Oj, jasne że tak.

Wyślij mi adres domowy i przypomnij się na wszelki wypadek pod koniec
sierpnia. Zapisałam, ale... :)

> Eeee....jakąś odmianę tarantuli??

Nie, to też liliowiec, ale o wąskich płatkach :).

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2004-08-04 14:38:07

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym byla bardzo chetna, ale nie mam za bardzo nic na wymiane, bo moj
> ogrodek ma dopiero rok.
> Moze moglabym Ci zaplacic za te cebule?

Chyba żartujesz?;). Adres poproszę i o przypomnienie się za miesiąc :).

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-08-04 16:01:02

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):

> Nie, to też liliowiec, ale o wąskich płatkach :).

Heh, no to się ale wygłupiołam ;P

A adres zaraz pójdzie, dziękuję :)

> Z pozdrowieniami, Maria
Anna I.

7. Data: 2004-08-04 17:04:42

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ceqscb$odl$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chyba żartujesz?;). Adres poproszę i o przypomnienie się za miesiąc :).

Baaardzo dziekuje!! Adres juz wysylam!
Magda

8. Data: 2004-08-05 04:53:31

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ceqs5m$ngb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości
lilii.

> Wyślij mi adres domowy i przypomnij się na wszelki wypadek pod koniec
> sierpnia. Zapisałam, ale... :)

Czy ja zdążę się jeszcze załapać?
Anka

9. Data: 2004-08-05 11:52:33

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy ja zdążę się jeszcze załapać?

Zobaczę ile tego będzie, jak wykopię. Zapisałam sobie :).

Z pozdrowieniami, Maria

10. Data: 2004-08-06 05:16:03

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cet76k$iu4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zobaczę ile tego będzie, jak wykopię. Zapisałam
sobie :).

Dziękuję :).
Anka

> Z pozdrowieniami, Maria