Lilie Lollypop

1. Data: 2005-04-14 22:03:35

Temat: Lilie Lollypop
Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupilam cztery sztuki i nie wiem jak głeboko je wsadzic. Google zapodały 15
cm ale moje cebule mają 6-8 cm długie liscie. Czy liscie przysypac ziemią
tak jakby ich nie było czy tez zielone zostawic na powierzchni?
Pewnie nie ta pora na sadzenie no ale tak ładnie wyglądały w sklepie;-)
pozdrawiam
mag
ps-pustynnik ma wyjsc, a juz myslalam ze sie "utopił";-)

2. Data: 2005-04-15 04:22:53

Temat: Re: Lilie Lollypop
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak jakby ich nie było czy tez zielone zostawic na powierzchni?
> Pewnie nie ta pora na sadzenie no ale tak ładnie wyglądały w sklepie;-)

Posadź lilie w pozycji skośnej i zasyp całe.Wykop rowek,
pędy porzyj o ściankę i delikatnie zasyp ziemią.Jak wyjdzie
z ziemi, będzie rosla pionowo, a na części podziemnej powstanie
dużo cebulek przybyszowych.To bardzo ładna lilia z grupy lilii
azjatyckich.
Pozdrawiam.Mirzan

Projektowanie ogrodów ?
Kokoryczka Polygonatum hookeri