Lipy kwitną

1. Data: 2008-06-20 20:39:52

Temat: Lipy kwitną
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a niedługo zakwitnie wiciokrzew. Nie wiem, który zapach piękniejszy - ze
wszystkich możliwych tematów tylko na ten temat nie mam zdania ;-P
Bo że piękniejszego nie ma, niż te dwa, to wiem na pewno :-)

Ciekawa jestem, co Wy sądzicie na ich temat - może ranking jakiś?
;-)

2. Data: 2008-06-20 22:08:06

Temat: Re: Lipy kwitną
Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, który zapach piękniejszy - ze
> wszystkich możliwych tematów tylko na ten temat nie mam zdania ;-P
> Bo że piękniejszego nie ma, niż te dwa, to wiem na pewno :-)

Mam wrażenie,że jeszcze pachną róże, lilie,jaśminowiec, konwalie, morina
fiołki, fritilarie, rezeda,maciejówka, może jeszcze coś?
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2008-06-21 07:44:58

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 22:08:06 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

> Nie wiem, który zapach piękniejszy - ze
>
> Mam wrażenie,że jeszcze pachną róże, lilie,jaśminowiec, konwalie, morina
> fiołki, fritilarie, rezeda,maciejówka, może jeszcze coś?
> Pozdrawiam.Mirzan

Że pachną, prawda, ale mają specyficzne zapachy, niektóre zbyt duszne,
niektóre zbyt słodkie, a lipa i wiciokrzew mają jakieś takie...
ogólnozachwytne, upajające, nadające się samodzielnie na perfumy; inne
tylko w kompozycjach. :-D

4. Data: 2008-06-21 08:28:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem, który zapach piękniejszy - ze
>
> Mam wrażenie,że jeszcze pachną róże, lilie,jaśminowiec, konwalie, morina
> fiołki, fritilarie, rezeda,maciejówka, może jeszcze coś?

Tytoń :)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2008-06-21 08:47:49

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam wrażenie,że jeszcze pachną ....,maciejówka, ...
> Pozdrawiam.Mirzan

Zwłaszcza przepocona maciejówka wozaka, który używa perfum.
;-))
Pozdrawiam aromatycznie

6. Data: 2008-06-21 09:35:38

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 10:47:49 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

> Użytkownik "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zwłaszcza przepocona maciejówka wozaka, który używa perfum.
> ;-))
> Pozdrawiam aromatycznie

Myślałam, że jakiejś roślinki nie znam - tzn tej maciejówki :-)
Maciejka - oczywiście, ładnie pachnie. Jak dla mnie wiciokrzew i lipa nadal
the best - rozumiem koty, te pijane od waleriany, mam podobny objaw przy
wiciokrzewie zwłaszcza :-DDD

7. Data: 2008-06-21 10:23:27

Od: "MM2" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo że piękniejszego nie ma, niż te dwa, to wiem na pewno :-)
>
> Ciekawa jestem, co Wy sądzicie na ich temat - może ranking jakiś?

Dla mnie pięlniejsze są zapachy bzu i jaśminu, chociaż zapach lipy też
lubię. Wiuciokrzewu nie znam...

Marek

8. Data: 2008-06-21 10:26:55

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> nadal
> the best - rozumiem koty, te pijane od waleriany, mam podobny objaw przy

Groszek pachnący.

9. Data: 2008-06-21 12:30:56

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 12:26:55 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Groszek pachnący.

Uwielbiam groszki, to już od czasu piosenki Ewy Demarczyk ;-)
Poszukaj kogoś, kto ma wiciokrzew i niech Ci pozwoli powąchać - zobaczysz,
o czym mówię :-)

10. Data: 2008-06-21 12:41:12

Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
> Ciekawa jestem, co Wy sądzicie na ich temat - może ranking jakiś?
> ;-)
Witam!

Ja z tych dwoch stawiam na lipe. Z innych uwielbiam fiołki i piwonie. A co
myslicie o aksamitakach? pachna czy wrecz przeciwnie?

Pozdrawiam
ms

Pilnik do ostrzenia lancucha-jak uzyc
Abisynka